• Hellooo,
    Noukijk, ik zit op TL. En op die school waar ik op zit zitten ook nog BB en KB. En in de 4e gaat elke richting/niveau op excursie. Nou, voor de Belgen, BB is het laagst, daarna KB en daarna TL. En ik ga naar de Ardennen, survivelen (joepieee, niet dus). BB gaat naar Rome en KB gaat naar Parijs.
    WHAT THE FOK?
    Waar de hell slaat dat op? Ik doe volgend jaar nog steeds Frans, dus dan lijkt het mij vrij logisch om TL leerlingen die Frans doen, naar Parijs te laten gaan. En laat dan bouwbreed (KB) lekker bomen hakken in die bossen ofzo, dat vinden ze toch leuk. Serieus, KB kán notabene niet eens Frans, wat hebben hun daar dan te zoeken? Echt hoor, die school van mij spoort niet.

    Ohja, in de Ardennen moeten we in grotten kruipen, wandelen, abseilen, klimmen. Allemaal dingen die ik niet durf, op het wandelen na xd Want in zo'n grot ben ik claustrofobisch, en ik heb hoogtevrees, nu no way dat ík ga abseilen enzo.


    EDIT:
    Wat wél weer leuk is, dat je gewoon drank mee kan smokkelen, haha. Je kan bijv. gewoon flugel meenemen, of in van die Gatorade/Aquarius flesjes Petrikov doen :Y) Of in Dubbel Fris pakken, Smirnoff doen. Wohooo.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 21:54 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Schelden hoeft niet, dat weet je?
    Jij bepaalt niet wat je school doet, en die trekken het zich hoogstwaarschijnlijk niet aan wat jij logischer vindt. Gun het ze gewoon, dat jij de Ardennen niet leuk vindt is jammer. Maar jeetje, je hoeft niet meteen te gaan schelden.

    Nou-en? Alsof jij mij dat gaat vertellen. Als je dat al doet, boeit het me toch geen flikker.
    Oh, je meent het. Nou, daar had ik nog niet aan gedacht. Goed dat je het even meld.
    Jeeeeeeeeeeeezus, sommige mensen zijn echt dom hier. Lees het gewoon duidelijk door. Fackinghellll.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dat hebben wij ook op onze school. Mavo gaat naar Londen, Havo naar Berlijn, Vwo Atheneum naar Parijs en Gymnasium naar Rome Ô.o


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Dazzled schreef:
    Ik zou het ook oneerlijk vinden hoor. Ik ga ook liever naar Parijs of Rome dan naar de Ardennen. ._.

    Idd, en daar komt nog bij dat hun niet eens Frans kunnen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sealine schreef:
    (...)
    Nou-en? Alsof jij mij dat gaat vertellen. Als je dat al doet, boeit het me toch geen flikker.
    Oh, je meent het. Nou, daar had ik nog niet aan gedacht. Goed dat je het even meld.
    Jeeeeeeeeeeeezus, sommige mensen zijn echt dom hier. Lees het gewoon duidelijk door. Fackinghellll.


    Omdat ik het niet met je eens ben, hoef ik nog niet meteen dom te zijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Omdat ik het niet met je eens ben, hoef ik nog niet meteen dom te zijn.

    Voel je je aangesproken dan?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sealine schreef:
    (...)
    Voel je je aangesproken dan?


    Schijnbaar wel, je komt nogal aanvallend over.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Schijnbaar wel, je komt nogal aanvallend over.

    Goedzo.


    I'd rather go naked than wear fur.

    'k Heb in mijn laatste basischooljaar ook een hele week naar de Ardennen moeten gaan :') En het was best nog wel leuk hoor ;3
    Naar waar gaan jullie?
    En als je echt bang hebt van al die dingen dan zeg je dat toch gewoon? Ik den niet dat je leraren je daarvoor gaan haten of afschieten of zo hoor. + wees blij dat je ergens naartoe mag, in onze school mag je pas van het 4e jaar t.e.m het 6e jaar ergens naartoe.

    Conspiracy schreef:
    'k Heb in mijn laatste basischooljaar ook een hele week naar de Ardennen moeten gaan :') En het was best nog wel leuk hoor ;3
    Naar waar gaan jullie?
    En als je echt bang hebt van al die dingen dan zeg je dat toch gewoon? Ik den niet dat je leraren je daarvoor gaan haten of afschieten of zo hoor. + wees blij dat je ergens naartoe mag, in onze school mag je pas van het 4e jaar t.e.m het 6e jaar ergens naartoe.

    Jaa, ze zeggen ook wel dat de Ardennen het leukste is : ) Maar ik vind het gewoon oneerlijk. Maar bij de Ardennen kan je wél drank meenemen. Bij Parijs en Rome word alles gecontroleerd omdat iemand zich in coma gezopen heeft vorig jaar, haha.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Survivelen zou zo niets voor mij zijn. Ik denk dat ik 1000 keer dood ga in een week. Maar toch wens ik je heel veel plezier.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Conspiracy schreef:
    in onze school mag je pas van het 4e jaar t.e.m het 6e jaar ergens naartoe.


    Dat is bij ons ook.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga ook naar de Ardennen, wat ik dus ook niet leuk vind, ik doe ook Tl, maar BB en kb, die gaan ook gewoon naar de Ardennen bij ons. (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik ga ook naar de Ardennen, wat ik dus ook niet leuk vind, ik doe ook Tl, maar BB en kb, die gaan ook gewoon naar de Ardennen bij ons. (A)

    En terecht.


    I'd rather go naked than wear fur.

    wij kunnen gewoon kiezen hihi :'D
    Dit jaar kunnen we kiezen uit Londen, Barcelona, turkije en italie geloof ik. En ik ga mee naar londen n__n


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    BarbieKiller schreef:
    wij kunnen gewoon kiezen hihi :'D
    Dit jaar kunnen we kiezen uit Londen, Barcelona, turkije en italie geloof ik. En ik ga mee naar londen n__n

    Beterr :')


    I'd rather go naked than wear fur.