• Hellooo,
    Noukijk, ik zit op TL. En op die school waar ik op zit zitten ook nog BB en KB. En in de 4e gaat elke richting/niveau op excursie. Nou, voor de Belgen, BB is het laagst, daarna KB en daarna TL. En ik ga naar de Ardennen, survivelen (joepieee, niet dus). BB gaat naar Rome en KB gaat naar Parijs.
    WHAT THE FOK?
    Waar de hell slaat dat op? Ik doe volgend jaar nog steeds Frans, dus dan lijkt het mij vrij logisch om TL leerlingen die Frans doen, naar Parijs te laten gaan. En laat dan bouwbreed (KB) lekker bomen hakken in die bossen ofzo, dat vinden ze toch leuk. Serieus, KB kán notabene niet eens Frans, wat hebben hun daar dan te zoeken? Echt hoor, die school van mij spoort niet.

    Ohja, in de Ardennen moeten we in grotten kruipen, wandelen, abseilen, klimmen. Allemaal dingen die ik niet durf, op het wandelen na xd Want in zo'n grot ben ik claustrofobisch, en ik heb hoogtevrees, nu no way dat ík ga abseilen enzo.


    EDIT:
    Wat wél weer leuk is, dat je gewoon drank mee kan smokkelen, haha. Je kan bijv. gewoon flugel meenemen, of in van die Gatorade/Aquarius flesjes Petrikov doen :Y) Of in Dubbel Fris pakken, Smirnoff doen. Wohooo.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 21:54 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Rickjuh schreef:
    Opzich maakt het helemaal niet uit met wat voor opleiding je op kamp gaat. Ik vind het helemaal niet oneerlijk. Een lagere opleiding betekent niet dat ze gelijk niet iets, wat in jou ogen "leuker" is mogen doen. Naar de ardennen is hartstikke leuk. Als jij naar rome ging, had jij misschien je zin, maar een andere jongen uit jou klas misschien niet, die wou dan weer naar de ardennen, zo verschillen meningen. Hier kan je school gewoon niets aan doen.


    Totaal eens met dit. (:
    Ik ga trouwens naar Londen dit schooljaar. En in de zomervakantie naar Griekenland, als een soort laatste reis met de school. Erg nice allemaal. :3


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Rickjuh schreef:
    Opzich maakt het helemaal niet uit met wat voor opleiding je op kamp gaat. Ik vind het helemaal niet oneerlijk. Een lagere opleiding betekent niet dat ze gelijk niet iets, wat in jou ogen "leuker" is mogen doen. Naar de ardennen is hartstikke leuk. Als jij naar rome ging, had jij misschien je zin, maar een andere jongen uit jou klas misschien niet, die wou dan weer naar de ardennen, zo verschillen meningen. Hier kan je school gewoon niets aan doen.

    Ehh, in Parijs en Rome hebben ze dikke luxe. Ze mogen doen wat ze willen, in Parijs gaan ze naar Disneyland. En ze kunnen niet eens Frans? Wth.
    En TL moet maar survivelen, nasty dingen eten (dat was echt zo, mijn broer heeft ervaring) en ik een KUThuis slapen :') Dat vind ik niet bepaald eerlijk.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Onderbroek schreef:
    (...)

    Vraag eens aan een paar mensen op bouwbreed of hun bouwen en zagen het leukste in het leven vinden.

    Ha-ha. Het leukste in het leven? Ja, echt jongeh, hun hele leven bestaat uit zagen. Geweldig vinden ze dat. Kom op zeg >.< Ik heb toch Frans geleerd, hun niet. Wie moet er dan naar Frankrijk, hun of TL leerlingen met Frans? Lijkt me kinda duidelijk, niet?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Highmore schreef:
    Okey. Dat is naaiend. :'D Troost je, bij ons doet het VMBO -Dus jouw richting- Echt veel meer dan wij HAVO/VWO leerlingen.
    Maar het blijft naaiend, inderdaad.
    Maar weet je? Jij bent slimmer dan zij zijn, en daarom moeten zij eens in de zoveel tijd iets geweldigs doen om hun hoofd leeg te maken, omdat de stof anders niet tot ze doordringt. 8D Snappie vous?

    Hahahaha, ja dat is het! :'D


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sealine schreef:
    (...)
    Ehh, in Parijs en Rome hebben ze dikke luxe. Ze mogen doen wat ze willen, in Parijs gaan ze naar Disneyland. En ze kunnen niet eens Frans? Wth.
    En TL moet maar survivelen, nasty dingen eten (dat was echt zo, mijn broer heeft ervaring) en ik een KUThuis slapen :') Dat vind ik niet bepaald eerlijk.


    Dat komt omdat jij een meisje bent, en jij dat leuk vind. Je zegt nu een soort van, wij TL'ers zijn beter en verdienen een leukere trip. Dit is helemaal niet zo, iedereen is even slim en sommige doen hard hun best om een niveau hoger te komen of om te slagen, dat is niet alleen in TL zo. De school heeft dit nou eenmaal zo bepaalt, en echt niet om jullie te pesten hoor. Jongens zouden parijs of rome juist helemaal niet leuk vinden en liever naar de ardennen willen, jij hebt dat andersom. Dat betekent niet omdat jij dat vind, dat de school je naait. De school kan geen perfecte trip maken voor iedereen. Iedereens mening is nou eenmaal anders :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Sealine schreef:
    (...)
    Hahahaha, ja dat is het! :'D

    Zie je wel, ik ben niet totaal stom. (A)


    You move me ......... Kurt

    Sealine schreef:
    (...)
    Ohjonge, als ze mij gaan dwingen om te abseilen, dan neem ik de eerste de beste bus terug naar huis.


    Haha ik wou dat ik dat toen ook kon maar wij zaten echt in de middle of nowhere :/
    We mochten ook geen mobieltjes en ik mocht absoluut niet naar huis bellen met de leraar's mobiel na een dag zeuren en huilen mocht ik hooguit 1 smsje sturen met toezicht van de leraar :/
    Echt ik heb zo'n trauma eraan overgehouden bovendien is een klasgenoot tegen een boom opgereden met mountainbiken omdat zijn rem het niet deed en die heeft serieus geloof het of niet een jaar in het ziekenhuis gelegen omdat hij een gescheurde milt en lever had en de eerste paar maanden was hij in coma en in heel erg levensgevaar... :/


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Haha ik wou dat ik dat toen ook kon maar wij zaten echt in de middle of nowhere :/
    We mochten ook geen mobieltjes en ik mocht absoluut niet naar huis bellen met de leraar's mobiel na een dag zeuren en huilen mocht ik hooguit 1 smsje sturen met toezicht van de leraar :/
    Echt ik heb zo'n trauma eraan overgehouden bovendien is een klasgenoot tegen een boom opgereden met mountainbiken omdat zijn rem het niet deed en die heeft serieus geloof het of niet een jaar in het ziekenhuis gelegen omdat hij een gescheurde milt en lever had en de eerste paar maanden was hij in coma en in heel erg levensgevaar... :/

    Oh my god, dat is echt heel erg! o.o
    Gelukkig is dat bij mij niet zo. Mijn broer zei dat je s'nachts gewoon wegkon. En zijn mentor, nu ook mijn mentor die als ik ga, ook meegaat, was dronken jongeh, leerlingen moesten hem tillen. HAHAHA.
    Zo grappig :')
    De meeste mensen zeggen ook wel dat de Ardennen het leukste is, maartoch, ik vind het nog steeds oneerlijk xd Ik heb er toch ook wel weer zin in :')


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sealine schreef:
    (...)
    Ha-ha. Het leukste in het leven? Ja, echt jongeh, hun hele leven bestaat uit zagen. Geweldig vinden ze dat. Kom op zeg >.< Ik heb toch Frans geleerd, hun niet. Wie moet er dan naar Frankrijk, hun of TL leerlingen met Frans? Lijkt me kinda duidelijk, niet?

    Dat zeg jij net. Dat mensen van bouwbreed maar lekker moeten gaan zagen, omdat ze op bouwbreed zitten. En zeg eens eerlijk. Waarom vind je het zo oneerlijk? Omdat jij frans kan en zij niet?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Dat zeg jij net. Dat mensen van bouwbreed maar lekker moeten gaan zagen, omdat ze op bouwbreed zitten. En zeg eens eerlijk. Waarom vind je het zo oneerlijk? Omdat jij frans kan en zij niet?

    Heel veel plezier met zoeken naar waar ik dat gezegd heb. Dat ze dat het leukste in het leven vinden.
    Ehh ja? Lijkt me duidelijk. Wat hebben hun te zoeken in Frankrijk als ze niet eens Frans kunnen en wij [meeste TL leerlingen] wel?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Waarom zou TL iets leukers verdienen dan KB? Alsjeblieft zeg, het is maar een niveau. Dat hun geen Frans kunnen spreken betekend niet dat ze niet naar Frankrijk mogen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Waarom zou TL iets leukers verdienen dan KB? Alsjeblieft zeg, het is maar een niveau. Dat hun geen Frans kunnen spreken betekend niet dat ze niet naar Frankrijk mogen.

    Ohmygooood, j e z u s.
    Ik zeg toch verdomme niet dat ze niet mogen, het is facking logischer om TL naar Frankrijk te laten gaan omdat hun tenminste Frans kunnen spreken EN HET DAAR MEER TE KUNNEN ONTWIKKELEN. Teringhe.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Toen ik op het VMBO zat ben ik niet verder geweest dan Amsterdam :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Sealine schreef:
    (...)
    Ohmygooood, j e z u s.
    Ik zeg toch verdomme niet dat ze niet mogen, het is facking logischer om TL naar Frankrijk te laten gaan omdat hun tenminste Frans kunnen spreken EN HET DAAR MEER TE KUNNEN ONTWIKKELEN. Teringhe.


    Schelden hoeft niet, dat weet je?
    Jij bepaalt niet wat je school doet, en die trekken het zich hoogstwaarschijnlijk niet aan wat jij logischer vindt. Gun het ze gewoon, dat jij de Ardennen niet leuk vindt is jammer. Maar jeetje, je hoeft niet meteen te gaan schelden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou het ook oneerlijk vinden hoor. Ik ga ook liever naar Parijs of Rome dan naar de Ardennen. ._.