• Dat er vooroordelen zijn over niveau's. Ik bedoel, ik geloof echt niet dat er op het VWO of wat bij belgland het hoogste is alleen maar schijnheilige mensen zitten en op het VMBO alleen maar van die asociale kinders.

    Leer eerst mensen goed kennen ipv meteen een oordeel te geven, wordt de wereld heel wat beter van.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Bij mij zit zowel in TSO( waar ikzelf zit) als in ASO ongeveer dezelfde mensen. De populairen zitten overal verspreid in Tso/Bso en Aso.
    In Bso zitten wel meer buitenlanders en mensen die een veel grotere mond hebben. Maar over het algemeen zijn we allemaal 'hetzelfde'.

    Ik heb VMBO gedaan en niemand in mijn klas of de andere klassen waren asociaal ofzo :') Dus ik snap echt niet dat mensen dat allemaal denken.


    -

    O, dat vind ik ook zo kut.
    Bij ons is het: O, zij zit in ASO, dat is een nerd.
    Echt zo stom ;x


    Never run out of reasons to smile...

    Ja, dat zag ik op tv, haha. :]
    Dat mensen zeggen van VMBO'ers, dat ze aso zijn & een grote mond hebben.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    dat is bij ons ook slaat nergens op.en trouwens net zo iets:met carnaval gingen we bij iemand friet eten.Alle volwassenen zaten binnen en wij gingen maar naar buiten.in het donker tussen de sneeuw.1tje vroeg plotseling:wie is er hier joods?Niemand zei ja.Mooi zo,zei hij.anders zou ik die haten.slaat toch nergens op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Omg.
    Dat vind ik dus ook he O_o
    Iedereen denkt dat wij nerds zijn omdat wij Latijn doen O_o Like, Not. Wij kunnen echt niet meer dan de rest ofzo, integendeel O_o
    Shit maat ><


    Has no one told you she's not breathing?

    Beastie schreef:
    Bij ons hebben de meeste van VMBO wel een grote mond en ze zien er ook niet echt... 'goed' uit, altijd in joggingpak ofzo naar school, dikke laag make-up enzo.

    Bij mij op school, eh. Niet bij iedereen ofzo.

    Maar dat is alleen maar Basis en kader. Maar ik kan met iedereen omgaan, maar die mensen geven mensen niet eens een kans, als je voorbij loopt kijken ze je al meteen aan met een blik waardoor je niet eens naar ze toe wilt.
    Bij ons op school is het verschil gewoon gigantisch, bij ons is alles ook gescheiden. En bij ons is het ook altijd een strijd tussen VMBO en Havo/VWO.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ben het met je eens, maar ik was zondag met vriendinnen op een film avond. Ze zaten allemaal op het vwo behalve 1. Die doet mavo, maar ik moet eerlijk zeggen. Omdat ze onze grapjes niet snapte werd ze hyper en begon ze irritant te doen. Alles laten vallen en ga zo maar door. Maar dat ligt denk ik aan de persoon zelf en ik wil veder geen vmbo'er bevoorordelen ^^


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ja idd

    Genius schreef:
    Ik heb VMBO gedaan en niemand in mijn klas of de andere klassen waren asociaal ofzo :') Dus ik snap echt niet dat mensen dat allemaal denken.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.