• Dat er vooroordelen zijn over niveau's. Ik bedoel, ik geloof echt niet dat er op het VWO of wat bij belgland het hoogste is alleen maar schijnheilige mensen zitten en op het VMBO alleen maar van die asociale kinders.

    Leer eerst mensen goed kennen ipv meteen een oordeel te geven, wordt de wereld heel wat beter van.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Bij ons hebben de meeste van VMBO wel een grote mond en ze zien er ook niet echt... 'goed' uit, altijd in joggingpak ofzo naar school, dikke laag make-up enzo.

    Bij mij op school, eh. Niet bij iedereen ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 22:06 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    waar! ik zit nu op hoge school en doe geen universiteit , dat wordt dan meteen als lager gezien terwijl ik er zeker van ben dat mijn richting minstens even moeilijk is ..
    maar zo zijn mensen nu eenmaal met alles (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 22:07 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    _O_


    Life is hard and then we die

    Inderdaad :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Right.
    Bij mij op school lopen sommigen er soms ook niet al te verzorgt bij. -HAVO/VWO-
    Máár ik moet wel eerlijk zeggen, we hebben nu een brugklas van VMBO leerlingen -Die zitten dan in een TL/HAVO klas-
    En als ik het heel eerlijk ben, geen vooroordelen, mijn halve familie doet VMBO, dan moet ik zeggen dat dit wel een asociale brugklas is.
    Heel veel roken, en allemaal redelijk aso kleding. Maar ik ken ook superleuke VMBO-ers. Het is gewoon ook dat ja, sommigen op het VMBO hebben geen goede thuissituatie or anything, en daarom moeten ze juist naar lager onderwijs. So yeah.
    (:


    You move me ......... Kurt

    bij ons is het tegendeel!!!
    bij ons zitten veel barbiepoppen en asos op havo en vwo(niet dat ze ooit iets voor school doen amar ze zijn denk ik gewoon slim...) en de normale kinderen zitten wel in lagere maar er zijn wel uitzonderingen(best veel zelfs)ik zit op havo precies goed vind ik zelf en ik ben nou niet bepaald nerderiger dan die lager niveau ehbben hoor!!


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Beastie schreef:
    Bij ons hebben de meeste van VMBO wel een grote mond en ze zien er ook niet echt... 'goed' uit, altijd in joggingpak ofzo naar school, dikke laag make-up enzo.

    Bij mij op school, eh. Niet bij iedereen ofzo.

    bij mij ook..=3

    Ik zit op het VMBO, zelfs onze derectie trekt het HAVO/VWO voor. Pff discriminatie!


    -

    Nou, als je mijn school bekijkt, zijn die vooroordelen kinda true. :')

    Bij mij ASO / VWO, zitten enkel snobs en rijke kinderen die in grote villa's wonen. Als je dan naar een TSO school in de buurt kijkt, is dat allemaal uitschot. :')

    Maargoed, zo is het dan in mijn buurt.

    helemaal mee eens maar het gebeurdt toch... en bij mij op het vwo zijn er wel van die kindjes haha vmbo weet ik niet dta is niet bij onze school...(nerd)


    We only can learn to love, by loving.

    Op mijn school zie je echt meteen wie welk niveau doet. De VMBO'ers schreeuwen altijd. De VWO'ers zijn ontzettend arrogant, en denken dat ze de baas kunnen spelen. HAVO'ers die zitten er tussenin.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben niet scheinheilig, maar als ik mezelf zou moeten omschrijven zou ik wel zeggen; een arrogant kutwijf.

    Ik doe vwo, maar inderdaad, die vooroordelen slaan nergens op. Je kiest er zelf toch ook niet voor wat je voor niveau doet? Je wordt geboren met een bepaalde manier van denken en een bepaald niveau op het gebied van intelligentie, bij de een is die wat hoger dan bij de ander. But that's life.

    - Als iedereen hetzelfde was, zou het vreselijk saai zijn.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ben het met je eens. Mijn vriendinnen zitten ook altijd grappen te maken over het 'domme' VMBO. Ik word er echt gewoon kwaad om. Die mensen kunnen het toch ook niet helpen? Ze zijn er niet minder aardig om ofzo.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.