• Dat vroeg ik me af. Ik sta eigenlijk vrij snel op, omdat ik weet als ik niet meteen eruit ga in tijdnood kom [of ik gewoon weer in slaap val]. Dus ik sta sowieso wel in 1 minuutje op. Waarvan een halve minuut is dat ik mijn wekker aan het zoeken ben met mijn hand om er vervolgens op te gaan slaan. want de wekker gaat af

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 15:39 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Allison schreef:
    Soms zelfs wel een half uur. Daarom zet ik mijn wekker meestal wat eerder :'D


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Mijn moeder of wekker maakt mij wakker, dan blijf ik nog 5 minuten liggen, en kom er dan uit.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Niet heel lang. Ik zet mijn wekker uit, sla mijn lamp aan en ga even mijn ogen laten wennen. Meestal 2 minuten ofzo.


    Destroy what destroys you.

    5 minuutjes.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 16:06 ]

    1 tot 5 minuten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kwartiertje


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Word wakker om 6 uur en ga uit mijn bed om 7 uur

    Ik druk een half uur lang op snooze en dan is het half 8 en rol ik er maar eens uit (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Een halfuur x)


    Today was a fairytale.

    Door de weeks vijf minuten, in het weeken en in de vakantie (nu dus), een half uur of langer..


    Je moet worden wie je bent.

    Meestal rond de 30 min ;$


    -

    Ik blijf altijd nog 10 tot 20 minuten in mijn nest liggen, ik hou niet van vroeg opstaan XD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Haha. Ik zet mijn wekker tijdens school om 6 uur, en om half 8 ben ik uit mijn bed ;d

    .. met heel veel moeite ;p

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 16:40 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Ik raak ook redelijk makkelijk uit mijn bed, tenzij ik écht echt geen zin heb :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Soms duurt het wel een half uur voor ik eruit ben. En soms tien minuten, maar sowieso kom ik er eerder niet uit. x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3