• Dat vroeg ik me af. Ik sta eigenlijk vrij snel op, omdat ik weet als ik niet meteen eruit ga in tijdnood kom [of ik gewoon weer in slaap val]. Dus ik sta sowieso wel in 1 minuutje op. Waarvan een halve minuut is dat ik mijn wekker aan het zoeken ben met mijn hand om er vervolgens op te gaan slaan. want de wekker gaat af

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 15:39 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Tussen de 10 seconde en 2 minuten.Want als ik er niet snel uit ga val ik weer in slaap :']


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Mijn mama wekt me en dan wacht ik tot ik het belletje hoor van de trein en dan sta ik op. Dat kan vijf of tien minuten zijn.

    Meestal een halve minuut, omdat ik zit te stressen over een proefwerk/so waar ik nog voor moet leren x.x


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Mijn pa komt me altijd wakker maken en dan zegt hij nog dat ik niet terug in slaap mag vallen, maar dat gebeurt dan uieindelijk toch en dan word ik een half uur later wakker en realiseer ik me dat ik nog maar een half uurtje heb en spring ik direct gestresseert mijn bed uit ;d


    I'll need a little more luck than a little bit.

    ik zet de wekker meestal half 7 en dan sta ik op rond 10 voor 7 maar meestal een half uur


    Queen of Hell is my name

    als het school is totaal niet lang. Ik doe mijn ogen open en spring ik uit bed. als het vakantie is kan ik gewoon niet uit mijn bed!


    Your Butt is Mine!

    Ik sta meteen op (:


    Never run out of reasons to smile...

    langg..
    totdat ik moet haasten om nog optijd te komen xD


    I live in myn own Cinderella story .

    Iets minder dan 5 minuten ofzo.


    I need you like a heart needs a beat

    Zo lang mogelijk. Ik word altijd pas echt laat 'wakker'. Behalve op scouting, dan ben ik wonderbaarlijk genoeg altijd een van de eersten die in actie komen :'D

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 13:05 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    een kwartier ongeveer, maar tijdens school moet ik me dan altijd haasten omdat ik te lang blijf liggen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Tijdens school een halfuur ^^

    In het weekend 2 uur XD


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore

    heel snel :3 ik hoor de wekker, dus moet ik me bed uit om dat klere ding uit te doen,, dan ben ik ook meteen wakker, kleed me aan,, doe mn haar en ga ontbijten ^_^ ik kan het in 20 min maar als ik haast heb 15 x]


    The Truth is always merciless

    Wekker heb ik een halfuur van te voren staan. Dan heb ik nog een wekker op mijn mobiel die om de 5 minuten afgaat,zodat ik niet in slaap val. En een half uur later als mijn mobiel niet meer gaat besluit ik dan toch eindelijk om me nest uit te gaan :$
    In de zomer ben ik veel eerder uit bed dan in de winter. Nu is het koud als ik wakker word :|


    La credenza è una medicina contro il timore

    ligt eraan xD
    als ik vroeg naar school moet moet ik mijn wekker om 6 uur zetten zodat ik er net optijd uit kom, als ik laat naar school mag ben ik er zo uit :Y)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?