• De medicijnenrobot bij mij op stage is echt statisch. En soms gaat hij piepen, dan kan hij een medicijn niet pakken ofzo. Dan moet ik erin, met een ladder om te kijken. Dus ik sta op die ladder en buk voorover om te kijken. Maar ik had een grote puist op mijn wang, en die deed pijn, toen had ik hem uitgeknepen. Toen ik voorover bukte raakte die plek net het puntje van de robot arm en toen kreeg mijn puist een schok! En dat deed pijn x'D
    Normaal word mijn haar ook statisch enzo van de robot. Heel irritant.


    Your make-up is terrible

    Hahahahha XD
    Nikki toch XD
    Mijn haar is ook vet vaak statisch :P


    Life is hard and then we die

    Auw... Aangeven die robot! ö


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Hahahahahahahaha, -sorry Nikki.-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nu krijg ik het gevoel van die gast van Fairly Odd Parents, met die grote puist.


    Your make-up is terrible

    wat is een medicijnrobot
    stomme robot dan >.<


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    xMirroreye schreef:
    wat is een medicijnrobot
    stomme robot dan >.<


    Dat is een kast, een hele lange, met een robot erin. Die pakt medicijnen in de apotheek.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Nu krijg ik het gevoel van die gast van Fairly Odd Parents, met die grote puist.
    Elmeeeer!! :D


    Life is hard and then we die

    TeddyMurder schreef:
    Nu krijg ik het gevoel van die gast van Fairly Odd Parents, met die grote puist.

    Elmeeeer! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hahahahhahahahahah


    Your make-up is terrible