• Ja, ik en mijn vriendin hadden echt lol daarnet. We hebben echt een dikke kater, maar melig zijn we nog steeds! Ik ben dit jaar als sneeuwwitje gegaan. En nu waren we daarnet al aan het verzinnen als wat we volgend jaar gaan. Zij gaat als Komkommer of Bannaan, en ik ga als Aardbei of Bill Kaulitz! XD Nou lijkt Bill Kaulitz me echt gewoon geweldig om eens te doen, plus als die reacties lijken me echt geweldig!

    En jullie, zijn jullie er al mee bezig als wat je volgend jaar verkleed gaat (als je teminste Carnaval viert)? ;D


    -

    Ik zou het echt niet weten
    heb dit jaar niet eens gevierd. >.<


    Your Butt is Mine!

    Hier vieren we echt nooit carnaval.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Hier vieren we echt nooit carnaval.

    Oh jammer, 't is echt leuk. Noujha sommige mensen doen het alleen om het zuipen, dat is niet leuk. Maar de sfeer is echt geweldig :]


    -

    Eigenlijk wilde mijn BF en ik dit jaar al als konijntjes gaan, maar misschien een idee voor volgend jaar ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Eigenlijk wilde mijn BF en ik dit jaar al als konijntjes gaan, maar misschien een idee voor volgend jaar ;D

    Oeh leuk! ^.^


    -

    Kan je dronken worden van sneeuwwitje dan? :P
    Ik weet nog niet wat ik volgend jaar ga doen, misschien ga ik wel nog een keer als piraat. Ik wil nu al weer nog een carnaval :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    nee, ze doen er niet ana bij mij..
    maar ik ga volgend jaar met me vriendin en misschien met nog meer het vieren!


    I live in myn own Cinderella story .

    Ik vier geen carnaval (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    jammer genoeg, geen carnaval hier


    And all the girls in the front row scream your name.

    Doe niet aan carneval


    The Truth is always merciless

    Closure schreef:
    Ik vier geen carnaval (:


    T O K I O H O T E L < 3

    Haha dat zie ik dan wel. 8D


    when words fail, music speaks.

    Tranquillity schreef:
    Hier vieren we echt nooit carnaval.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Madass schreef:
    Kan je dronken worden van sneeuwwitje dan? :P
    Ik weet nog niet wat ik volgend jaar ga doen, misschien ga ik wel nog een keer als piraat. Ik wil nu al weer nog een carnaval :'D

    Nee jongeh! Flügel ftw! <3
    Ik was verkleed als sneeuwwitje.


    -

    Wij vieren geen carnaval. :')