• Ja, ik en mijn vriendin hadden echt lol daarnet. We hebben echt een dikke kater, maar melig zijn we nog steeds! Ik ben dit jaar als sneeuwwitje gegaan. En nu waren we daarnet al aan het verzinnen als wat we volgend jaar gaan. Zij gaat als Komkommer of Bannaan, en ik ga als Aardbei of Bill Kaulitz! XD Nou lijkt Bill Kaulitz me echt gewoon geweldig om eens te doen, plus als die reacties lijken me echt geweldig!

    En jullie, zijn jullie er al mee bezig als wat je volgend jaar verkleed gaat (als je teminste Carnaval viert)? ;D


    -

    Telkens de avond van carnaval beslis ik al mijn outfit voor volgend jaar en volgende keer ga ik als generaal :3 Ik heb al alle kleren en zo'n pet van mijn papa die vroeger in het leger was. :Y)


    All was well.

    Ik was dit jaar ook sneeuwwitjee ;D!
    maar ik weet nog niet hoe ik volgend jaar ga (: waarschijnlijk hetzelfde als dit jaar, of ik haal mijn jurk van vorig jaar nog eens uit te kast xd die was ook echt vet en eigenlijk wilde ik die dit jaar nog eens aan doen maarja mijn sneeuwittje jurk won van die andere xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Dat is nog een verassing, want carnaval 2010 is een beetje uit de hand gelopen, lol :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nee, ik heb het een avond gevierd, en dat is genoeg voor de rest van mijn leven, vind ik ;p

    dit jaar ging ik als gotich aankoment jar weet ik nog niet zo wel.en carnaval is gewoon geweldig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tranquillity schreef:
    Hier vieren we echt nooit carnaval.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga in mijn pyjama (':


    Just a simple "I love you" (:

    Volgend jaar gewoon hetzelfde als dit jaar: Zombie.
    Als ik tot dan geen ander idee heb.


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnaval vind ik een stom feest


    Mijn geheim is geheim

    Ik was dit jaar Poes en Heidi hahah (cat)


    I recycle my thoughts.

    dat word niet zo moeilijk in een boerenkiel van de carnaval vereniging en dan samen bier zuipen!xD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Carnaval 2011 Here I Come :'3

    Wij vieren hier geen carnaval 8D.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Tranquillity schreef:
    Hier vieren we echt nooit carnaval.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wij vieren hier ook geen carnaval, helaas. Dat lijkt me namelijk echt heel leuk! Hihi. Als je als BK gaat wil ik écht een foto zien dan! Hahaha :9~:9~


    we are radio hysteria