• Heul graag, mijn vingers jeuken ervan, maar ik weet geen onderwerp.
    Geef mij een onderwerp om een SA ofzo over te schrijven en ik ben blij. Ik zal hem dan aan jou opdragen.
    Nou, schiet op met die ideetjes!


    Your make-up is terrible

    schrijf over een meisje dat naar een concert gaat van een band. En dan wordt ze fan van een van de voorprogramma's.
    (oké, dat gaat dus letterlijk over mij *Blij*)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Schrijf over mij.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Hahahahahha x'D
    Uh, ik heb er al 3 over dooie mensen en 1 daarvan eindigd al in een begravenis.

    Oke, dan schrijf je over Alice In Wonderland! -Adoooore!-
    Of over een concert van je lievelingsgroep die helemaal in het honderd loopt. Ja, dat heb ik eens gedroomd, een paar dagen geleden.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 19:56 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Schrijf over een banaantje genoemd 'Banaan'. Hij koopt een lot en wint de loterij. Het enige wat daar breed aan is is het geld (nerd)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik ook :x


    Ik heb ook dat probleem want gill wilt schrijven maar weet niet het op Q te zetten ;d


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Oké nee even serieus.
    Uhm...
    Schrijf over..
    Hoe het in 2050 zal zijn.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Een reis,ontsnapping,ruzie,iets met kanker, gevangenisstraf,een verdriet,einde van de wereld?
    Nee,ik weet het eigenlijk niet. Ik zeg zo maar dingen.

    Eeeeeeeeh... schrijf over een groep piloten die ergens strandt en moeten zien te overleven, terwijl de zinderende hitte en dorheid van het landschap hun gezondheid aantast. Ze hebben een lange lijdensweg te gaan en op den duur houdt alleen hun onovertroffen wilskracht om te overleven ze nog op de been.

    Random, I know. Schoot plotseling in m'n hoofd...


    No growth of the heart is ever a waste

    Een vriendengroepje van jongens die verliefd op elkaar worden enzo.

    -Ja, dat komt voor in de mijne.-


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Zaitsev schreef:
    Eeeeeeeeh... schrijf over een groep piloten die ergens strandt en moeten zien te overleven, terwijl de zinderende hitte en dorheid van het landschap hun gezondheid aantast. Ze hebben een lange lijdensweg te gaan en op den duur houdt alleen hun onovertroffen wilskracht om te overleven ze nog op de been.

    Random, I know. Schoot plotseling in m'n hoofd...

    DAT wil ik lezen! :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Schrijf over goudvissen. x3


    None but ourselves can free our minds.