• Ik wil even heél eerlijk jullie mening;
    Mijn moeder heeft de hele avond zitten zeiken dat ze mee wilt naar TokioHotel. Ze zeikt al 2 jaar lang dat ze Bill & Tom wilt zien. En ze verdedigd hun ook altijd als er weer zo'n fan-hater-gevecht is ;p En ik vertelde dat tegen een vriendin, zij heeft nog een ticket over. En raad wie dat ticket kreeg?Inderdaad, mn moeder kreeg het. Halleluja, ze zit van blijdschap al de hele avond te zingen van TokioHotel. Ze gaat morgen koele kleren kopen zegt ze,om op het concert te dragen --'
    Nu even een vraag; is dat belachelijk als je moeder meegaat naar TokioHotel? Of is het oké?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 23:24 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Srr da ik het zeg ma ik zou mij rot schamen moest mijn moeder zo zijn, en fan zijn..
    Al een geluk is het ni zo :X


    Stop wishing, Start doing..

    Haha, zo erg zou ik het niet vinden, al overdrijft jou moeder wel een beetje.


    Your make-up is terrible

    Ik zou het ergens wel raar vinden, maar ook wel tof. Ik bedoel: Mijn moeder moet gedwongen mee omdat ik gewoon geen andere fans ken en die zit er nou niet bepaald om te springen.
    Als ik jou was dan zou ik haar wel aanlijnen zodat ze zich een beetje inhoud. Het is denk ik nogal beschamend als ze hyperder gaat doen dan jij ;x


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hahaha, Ge-wel-dig zo'n moeder, straks hangt dr kamer vol met posters, en is ze helemaal gek van bill, kuch. Ik zou het zelf als kind in die situatie ook erg stom vinden, maar zooo grappig xD

    [ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 13:58 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Mijn moeder is 14 juni ook meegeweest en ze vond het fantastisch :Y) Ik vind het alleen maar heel erg leuk dat jouw moeder mee wil (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hmm het is op zich wel apart
    maar ik zou het ook best tof vinden:P


    Why don't you break my heart

    Mijn pa gaat ook altijd mee naar concerten, maar dat is een voordeel; Hij is fotograaf, en ik heb nooit last van hem.
    Hou houdt wel van mijn muziek C:

    En in jouw geval: Shoot her. XD


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ah, ik vind het precies niet zó erg. Zeg haar alleen dat ze zich niet als een gefreakte tiener hoeft te gedragen. ;d

    Het is apart, maar belachelijk is een groot woord.


    No growth of the heart is ever a waste

    Neih, dat is toch leuk? Zolang ze maar niet té gefreakt word. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Mentai schreef:
    Mijn pa gaat ook altijd mee naar concerten, maar dat is een voordeel; Hij is fotograaf, en ik heb nooit last van hem.
    Hou houdt wel van mijn muziek C:

    En in jouw geval: Shoot her. XD

    Dat laatste gaat wel heel erg ver, vind je niet? ;x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    lol auch. als mijn ma zo zou doen, k zou dr serieus opsluiten in de kelder:P maar hey dat ben ik. op zich zou ik iets meer regelen om met haar te gaan doen wat ook kan. ik ben geen TH fan, en wat ik aan beelden heb gezien zijn het een hoop vechtende-haartrekkende meiden die zover mogelijk vooraan willen staan... zou ik persoonlijk niet tussen willen staan met mn moeder, al helemaal niet als ze net zo doet als al die andere meiden. houd ze er rekening mee dat ze waarschijnlijk ook de moeder had kunnen zijn van bill en tom?:P k weet niet wat ze onder coole kleding verstaat... k hoop voor je dat t geen leren rokje is met lange laarzen (srry mensen beetje melig vandaag)

    iceymaiden schreef:
    lol auch. als mijn ma zo zou doen, k zou dr serieus opsluiten in de kelder:P maar hey dat ben ik. op zich zou ik iets meer regelen om met haar te gaan doen wat ook kan. ik ben geen TH fan, en wat ik aan beelden heb gezien zijn het een hoop vechtende-haartrekkende meiden die zover mogelijk vooraan willen staan... zou ik persoonlijk niet tussen willen staan met mn moeder, al helemaal niet als ze net zo doet als al die andere meiden. houd ze er rekening mee dat ze waarschijnlijk ook de moeder had kunnen zijn van bill en tom?:P k weet niet wat ze onder coole kleding verstaat... k hoop voor je dat t geen leren rokje is met lange laarzen (srry mensen beetje melig vandaag)

    Haha, ik ben haar nu alles aan het uitleggen, hoe het daar aantoe gaat. En ze zegt dat ze helemaal voorbereid is en dat als ze haar naar achteren trekken, dat ze kwaad gaat zijn ;p En over die kleding, ze vroeg of ik meeging, dus dat komt wel goed ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    lol, dan wens ik je verder veel succes ermee:p kun je dr niet meeslepen naar een mary poppins theater voorstelling ofzo:P en jij gezellig alleen met een vriendin gaan?:p lijkt me ook wat veiliger voor jezelf, ik heb geen idee of je kans maakt om ze van dichtbij te zien en foto/handtekening te krijgen maar met je ma....

    aan de andere kant, over 10 jaar kun je er waarschijnlijk om lachen:P

    Eigenlijk snap ik niet waarom je die vraag nog stelt, lol.
    Is gewoon hetzelfde als kinderen erheen gaan alleen is ze wat ouder? D:


    I live for the applause, you will die for it.