• Ik haat lijstjes, je wordt wakker je gaat naar de living je treft er een papiertje aan met allemaal dingen dat je moet doen: stofzuigen, afwas, opruimen, hout halen, enz. dan komen ze thuis zeggen ze niet eens danku. Ze vinden het maar normaal dat hun kinderen heel het huis opruimen en geen danku krijgen. Moeten jullie ook van die dingen doen?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    daar kan ik ook niet tegen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee, alleen s'avonds de afwas en 1x in de week me kamer opruimen/afstoffen.
    :$


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Soms,maar wij hebben een poetsvrouw dus ik hoef niet zo vaak iets te doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, mijn ouders schrijven nooit lijstjes.
    Af en toe moet ik eens stofzuigen/ramen wassen, maar dat is niet veel (:


    Never run out of reasons to smile...

    Luctus schreef:
    Soms,maar wij hebben een poetsvrouw dus ik hoef niet zo vaak iets te doen.

    Jij hebt veel geluk, mijn vader zegt dat ieder kind het moet doen. Yeah right.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Vanishing schreef:
    (...)
    Jij hebt veel geluk, mijn vader zegt dat ieder kind het moet doen. Yeah right.

    Ik heb geen geluk,we hebben er alleen een omdat mijn vader het niet alleen kan doen naast zijn werk. En mijn zus en ik zitte op school.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Luctus schreef:
    (...)
    Ik heb geen geluk,we hebben er alleen een omdat mijn vader het niet alleen kan doen naast zijn werk. En mijn zus en ik zitte op school.

    hmm ja.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik dek alleen -als ik naar school moet- 's ochtends de tafel :]


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik moet dat bijna nooit doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Neen, ik ben zowat een verwend rotkind.


    All this dampness is damp.

    xBlackAngel schreef:
    Nee, alleen s'avonds de afwas en 1x in de week me kamer opruimen/afstoffen.
    :$


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik hoef alleen soms af te wassen. Maar dat is echt iets van 1 keer in de drie maand ofzo.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 15:48 ]


    Those who don't believe in magic will never find it.

    Vanishing schreef:
    Ik haat lijstjes, je wordt wakker je gaat naar de living je treft er een papiertje aan met allemaal dingen dat je moet doen: stofzuigen, afwas, opruimen, hout halen, enz. dan komen ze thuis zeggen ze niet eens danku. Ze vinden het maar normaal dat hun kinderen heel het huis opruimen en geen danku krijgen. Moeten jullie ook van die dingen doen?


    Het is toch ook heel normaal dat ze geen danku moeten zeggen? Zij doen heel wat meer voor ons dan wij ooit teruggeven. En hebben wij ooit danku gezegd voor het leven dat ze ons gegeven hebben? Wij zeuren alleen maar. Zeggen wij danku omdat er eten op tafel komt, dat al onze folietjes vroeger en nu misschien nog niet gefinancierd word.
    Ik vind het meer dan normaal dat ik stofzuig en afwas, dat moeten ze mij niet eens meer vrágen.


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik moet er gewoon voor zorgen dat ik mijn kamer opgeruimd houd, en de dingen van mezelf allemaal naar boven breng, zoals mijn tas, schoenen, boeken, etc.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik moet elke week heel het huis schoonmaken enzo.. en doordeweeks koken en wassen voor mezelf.. ben namelijk doordeweeks helemaal alone


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz