• Mirte, je bent gewoonweg een geweldig leuk persoon en ik ben zo blij dat ik je heb leren kennen. <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind het leuk hoe je profiel simpel maar toch mooi is (Y)


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Ik vind het geweldig te zien hoeveel geel jouw profiel bevat, en ik heb zo het gevoel dat je erg creatief en ambitieus bent, aan je creaties te zien ^^


    obsessive rage

    Jouw profiel en uitstraling, gewoon wauw *-*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Xan - je bent gewoon een ontzettend gezellig persoon en zoals ik in het vorige topic al zei: kom eens wat meer naar het oosten als je weer eens in NL bent, dan kan ik je ook eindelijk meeten ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ken je niet echt maar ugh hoe lucky ben jij dat Hale nog vrij was toen je die username wilde?
    Op het forum kom je gewoon heel vriendelijk over en jouw profielfoto/username/profiel aesthetic is gewoon nice!


    The soul needs autumn.

    Je bent lid van de decennium crew, dat is zo gaaf. Na zo lang nogsteeds actief op Q!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb echt een vage liefde voor je profielfoto :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    XANTHEL, ik ben zo ongelooflijk trots op je, je bent dit jaar echt aan het knallen! I love you <3


    Mhm?

    Oeh jouw profiel is wel echt heel nice!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt je bent zo knap en lief en ik vind je echt zo tof en aardig. So much love for you.


    The truth is out there.

    Veerle [vayrluh]

    Ik vind je echt amazing, je doet meer voor anderen dan je terug krijgt, en ondanks dat blijf je nog gewoon kind en loving naar andere mensen toe. Wou dat ik dat in me had. Je bent echt crazy strong en amazing :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik zie de laatste tijd vaak leuke en live berichtjes van jou op het forum, dus je lijkt me een erg leuk persoon^^

    Ook respect dat je zo veel gedichten hebt geschreven!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 14:48 ]


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Jij geeft hele lieve complimenten aan iedereen. Verder lijk jij mij echt een gezellig persoon!


    One Who Travels A Higher Path.

    Filiz - jij bent zo lief voor iedereen hier op Q!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO