• ..De zomer in mijn bol!(cat)
    Want ik zit hier lekker in een jurkje, welliswaar met een maillot, maar toch.

    Wie heeft er nog meer de zomer in zijn/haar bol?(krul)


    everything, in time

    Ik! ik loop in een kortbroekje en op blote voeten..
    heb wel trui aan..haha

    Ik draag vaak kleedjes in de winter, maar dan wel met twee kousenbroeken onder (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik.
    Ik ga morgen in een kokkerrok en een topje naar carnaval , ik denk soms echt dat het al zomer is, ik loop nu vaak met kleedjes en rokjes, en topjes rond terwijl het buiten keikoud is xD

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 14:38 ]

    Ik moest laatst een korte broek passen en DUDE, wat voelde dat fijn om weer iets korts aan te hebben, hehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    wel lente een beetje x')
    ik heb een trui aan met een hempje eronder en normaal is dat een shirt met lange mouwen xD


    She said: I gotta find out for myself

    Ik heb een topje met een hemdje daarover aan, dus ja ik ook :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Jep, mijn winterjas heb ik opgeruimd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik. Want ik draag een rok :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik niet, ik wacht wel tot het warm genoeg is om terug een short, rokje of topje aan te doen. (:


    All was well.

    Ooooh. Blijkbaar ligt het niet aan mij ;p Ik heb al sinds gister zooooo het gevoel dat ik naar zomer verlang en ik terug naar Greece wil. Luister daar dan nog eens stereo love bij van Edward Maya, en dan denk je aan niks anders meer :'D


    Life begins at the end of your comfort zone