• 'Houd je ogen altijd open, vooral s'nachts.' vertelde Avery Mya iedereen. Iedere keer weer, wanneer zij een geliefde kreeg pakte iemand hem van haar af. Haar eerste vriendje ging beneden in de woonkamer vreemd, terwijl zij lag te slapen. Haar tweede lag met zijn minnares in de keuken. En zo volgen al die anderen. Telkens weer opnieuw, alsof de liefde haar niet gegund werd. Ze braken haar hart, en lieten haar gebroken achter. Tot Avery de knappe, en getalenteerde [...] ontmoet. Hij doet alles voor haar, maar zij wil zich niet binden. Bang dat hij ook, haar hart zal breken voor een ander.

    Rollen:
    - 2 Bff's: Aimée Lys & Ellis Johnson

    - 2 gewone vriendinnen:
    - 1 buurmeisje: Eliza Jane Morrison
    - Bitches:
    - Bedenk zelf een rol:
    - Zus: Demy Mya

    Invullen:
    Naam+achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Beschrijving uiterlijk:
    + Beroemdheid? Zo ja, welke?

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 19:04 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Doen!!
    Zeker origineel (:
    Euhmm.. I don't know? Your story!
    Euhhmm Ik wil wel meedoen? Als dat mag?
    En dan euh... Beste vriendin ofzo?
    Maar kijk zelf maar (:
    x


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Doen
    Origineel
    Nee
    Ik wil de hoofdrol, as always. (krul)


    All was well.

    Doen
    Ja
    Chuck Bass, Taylor Lautner, of onbekend
    Ja. ik wil er een


    We can only learn to love by loving.

    Magnifique schreef:
    Doen
    Origineel
    Nee
    Ik wil de hoofdrol, as always. (krul)


    everything, in time

    Wie een rol wil, kan er nu een krijgen (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bff
    Naam+achternaam: Ellis Johnson
    Leeftijd: 19 Jaar
    Karakter: uitbundig, goedlachs, gemeen kantje, behulpzaam, aardig, mondig, ondernemend type,
    Beschrijving uiterlijk: Zwart golvend haar, met een rechte pony ; felgroene amandelvormige ogen ; volle lippen ; scherp gezicht ; slanke hals en slank lichaam ;
    + Beroemdheid? Geen

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 15:55 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kies maar een rol voor mij uit:

    Naam+achternaam: Eliza Jane Morrison
    Leeftijd: 18
    Karakter: Eliza Jane is een koppig, openhartig meisje dat letterlijk zegt wat ze denkt. veel mensen zien haar als bitchy en arrogant omdat ze zo eerlijk is en recht door zee is. Ze zal nooit iets zeggen waar ze het niet mee eens is. Ze komt soms ook nogal ongeinteresseerd uit de hoek en heeft domme sarcastische humor.
    Beschrijving uiterlijk: Lang, krullend rood haar met een rechte pony die ze stijlt. Ze heeft prachtige grote azuurblauwe ogen en mooie lange wimpers. Haar huid doet je denken aan porselein omdat het zo blank en fragiel eruit ziet. Ze is slank en niet al te groot, maar klein is ze ook niet te noemen
    + Beroemdheid? Zo ja, welke? zie 1e reactie.


    We can only learn to love by loving.

    Leuk! Ik ga hem zeker volgen. :3
    Ik zou het nieuwe vriendje trouwens onbekend maken. Da's leuker [denk ik]. x

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 15:56 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Naam+achternaam: Demy Mya
    Leeftijd: 17
    Karakter: Behulpzaam,Slim,Onhandig,Zorgzaam,Lied,Vriendlijk,Grappig
    Beschrijving uiterlijk:http://1.bp.blogspot.com/_NO2UOMMYKZ0/SOISjtimGEI/AAAAAAAABX0/nYiN2rKeQf8/s400/Emo+Girl+Fashion.jpg
    zelf bedachte rol haar Zus die haar steund