• jaja ik doe het again ^^ De ideen blijven binnen komen dat ik niet eens meer weet welke ik nou op Q moet zetten. Mjaa..de story gaat over ;

    Een meisje van 17 dat mensen helpt met hun problemen. Gewoon op een site die ze zelf heeft gemaakt en helemaal anoniem. Elke dag helpt ze over de 50 mensen met hun problemen via haar computer. Het meisje krijgt ook vaak reacties van mensen bij wie het probleem is opgelost en ze haar dus willen bedanken. Verder is ze een dood gewoon meisje dat naar school gaat,vrienden heeft en ook wel eens gekke dingen doet.Op een dag krijgt ze een mail van een jongen die een probleem heeft dat ze nog nooit eerder behandeld heeft. Voor het eerst weet het meisje niet wat ze aan die jongen moet sturen en kijkt op het internet of ze iets kan vinden wat de jongen zou kunnen helpen.Ze wil hem zo graag helpen dat ze zelf dingen gaat verzinnen als ze nix kan vinden. Gelukkig helpt het wel een beetje maar ze merkt dat de jongen nog niet van zn probleem af is. Elke x als hij wat stuurd voeld het meisje zich niet goed omdat ze hem zo graag helpen. Maar dan komt ze er achter dat het niet een gewone jongen is met gewone problemen..

    Verassing 1;PrincesScene
    Verassing 2;Rawrrx3
    Verassing 3;LOLLIPOPx
    Verassing 4;DonEdHardy
    Verassing 5;BoKillerDoll
    Verassing 6;IKICKASS
    Verassing 7;xNIJNTJE
    Verassing 8;PersainRose
    Verassing 9;KimFootball

    Need To Know
    Suprise;
    Name;
    Photo;
    Text;

    Rollen maak ik pas later bekend !
    EDIT;MENSEN DOE AUB WEL EEN VERASSING ERBIJ ANDERS LOOP IK VAST ><


    xoxox



    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Annelies wil een rol ^^ Info kotm

    Suprise; 1,2,3,4,5,6,8,9 <=Verrassing erbij gedaan dus kies jij er nu maar tussen x]

    Name; Annelies

    Photo; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75535

    Text;

    Haaii kienders^^

    Héé! Chickens, het is hier te doen hoaa! Jah eindelijk heb ik jullie aandacht >,<.
    Nou, ik ga mezelf ff voorstellen dus wil ik dat je je bek houd. Nou, listen to me bitch. Mijn naam is Annelies en ik leef nu al 17 jaartjes op deze planeet. In mijn vrije tijd ga ik veel met vrienden weg. Nou, ik ga met hun shoppen, naar de bioscoop, naar feestjes en nog van die leuke dingen. Jaah, ik zei tegen jullie chickens en nee je zegt niet dat ik dat niet mag want ik mag alles. So, deal with it biaatch ^^ Nou, ik moet gaan want ik moet m'n sportzak voor te gaan hiphoppen&streetdance nog gaan maken.

    SeeYahKienders<3

    Suprise: Liefst iets met Bill ( oftewel wat jij het beste vindt voor mij

    Foto: http://fc08.deviantart.com/fs26/f/2008/040/6/1/scene_hair_by_kara_bou.jpg


    Naam: Silke

    tekstje: Haaix lievords, mijn naam is dit Silke. Ik ben 16 jaartjes geleden op deze wereld gezet. Mijn grootste passie is dus muziek en ik zou graag later er iets mee willen doen. Ik ben verslaafd aan lolly's, music, shoppen, en Tokio Hotel. Ik heb bij mij thuis een hele collectie schoenen staan van All-star. Ik heb er zeker 50 paar. Zo verslaafd ben ik aan shoppen. Voor de rest ben ik lief, spontaan, snel jaloers, betrouwbaar en koppig. Maareuh ik moet nu gaan! BYE LIEVORDS!!!

    Schat, je mag geen ander topic daarvoor openen dus je moet het hier ztten^^

    Suprise;2

    Name; pamela

    Photo;http://img174.imageshack.us/my.php?image=2483668594321becfe1eqs6.jpg

    Text; hej ik ben pamela ik ben 17 jaar ik woon bij mijn oma want mijn opouders zijn overleden toen ik 10 was door een auto ongeluk en ik ben verslaaft aan TH en dan vooral tom en ik hou ook heel erg van shopen en naar de bios gaan en als je me zoekt lig ik lekker op strand mijn karater is dat ik heel verlegen ben en af toe kan ik bitch zijn ben ook heel stout maar ook heel lief:P en niet snel jaloer maar ga weer doei


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    MENSEN DOE AUB WEL EEN VERASSING ERBIJ ANDERS LOOP IK VAST ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Verassing 6 x] Info komt xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Suprise;
    6 of wat met Billaa xD
    Name;
    Rose(A)
    Photo;
    Kyk maar in me FB
    Text;
    Listen up Bitch

    Yeah, Here I Am



    Rose is de naam van deze chicka! 16 Jaar jong is ze nu. Hobby's heeft ze niet en die wil ze ook niet. Döh, want wat heb je nou aan hobby's? Ze heeft 1 oudere broer, Ismaïl, 18 jaar. Maar die boeit natuurlyk niet! Meer heeft deze chicka niet te zeggen. So Byeee!


    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Suprise; Waar ik het best bij pas! :P

    Name; Say

    Photo; http://www.teenhollywood.com/wallpaper/400x300/224/avril-lavigne-wallpaper.jpg

    Text;

    Hai Bitchaz!
    Zestien jaar geleden vond er zich ergens hoog in de lucht een botsing plaats tussen een mus en een ooievaar waarbij ik helaas uit de lucht ben komen vallen! x]
    Ik ben Say, een meisje van 16 jaar met een voorliefde voor muziek. Ik speel zelf ook gitaar en skate vaak. Blijf van mijn vrienden af en ik blijf van jou af! Ik ben eigenwijs, nieuwsgierig en koppig, en als je me niet aanstaat ook brutaal! Maar als jij lief bent voor mij ben ik ook lief voor jou! ;]
    XxX Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Oeps! Lees nu pas dat je zelf een verassing moet kiezen! xD
    Doe dan maar.. 2


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    toemtoedoem, ikke heb weer een idee ^^

    toemtoedoem, ikke heb weer een idee ^^

    Ooh als je rollen gaat weg geven hou een leuke *kuch vriendin Tom* voor mij over want ik moet nu eten !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Suprise;

    6 but actually it doesnt matter [/ofzeu x]]

    Name;
    Yentl

    Photo;
    http://nd.blog.cz/e/emoxpunk.blog.cz/obrazky/28688320.jpg
    Text;


    Helloo sexy kinders!!
    My name is Yentl or something but call me how you want I hate to talk English Because I'm not good at it Altough I speak it a lot! ik ben 17 jaartjes JONG! en doet graag dingen die niet mag hihi. Like: Stiekem op de bell drukken van de school or.. Antwoordjes Smsen naar je Neighbour tijdens een PW! Maarja dat kan mij dus echt geen Fuck schelen I do what I want! Verder ben ik echt VERLIEFD op mijn 2 Bunnies: Hope && Bastard! Ik ben verslaafd aan kleding, hihi ik heb al 2 keer een grotere kast moeten kopen But it's worth it! Nouja mij kort samengevat is gewoon een dom kind dat niet helemaal spoort, Maar ik ga Hope && Bastard hebben aandacht nodig van mammie! TOEDELZZ <3

    Suprise; ehm.. doe maar 5 ofzoo ^^

    Name; Bo

    Photo; http://partyflock.nl/albumelement/44783408:43904280.html

    Text; hoi (:
    ik Ben Bo. en ik weet niet egt iets --' najah probeer wel wat ^^ ehm.. nou ik hou van melig zijn (: vooral als je Red Bull hebt gehad ^^ muhaha maar das best irri =S maargoed, ik hou van me vrienden of wat dan ook behalve huppels en losertjes (: But, I'm a wierd girl zow watch out! muhaha nou ik stop ,,Bye!


    when words fail, music speaks.

    More people !!!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Take me ^^


    when words fail, music speaks.