• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge

    Rollentopic



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge and AroonCat NOOIT ZELF AANMAKEN!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Mijn topics, maar als het topic vol is en jij bent off, misschien kan je iemand aanstellen die dan een nieuwe zou maken.. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (mijn topics)

    [dat kan, maar ik heb dat liever niet, dan kan ik het niet bijhouden xd misschien denk ik er nog over na]

    Levi Runner
    Ik voel de hete zon schijnen op mijn rug, waar was ik? Ik hef mijn hoofd en spuug wat zand uit, ik ga op mijn knieën zitten en veeg het zand uit mijn gezicht. Ik kijk naar de zee, ik kon me niet herinneren dat ik op het strand was. Ietsje verder op, half in het water ligt een tas. Ik loop er wankelend naar toe en pak het op.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Matt Ledger
    Ik knipper met mijn ogen en langzaam open ik ze. Ik kijk recht naar iets blauws. Water. Ik merk dat ik half in het water lig, over een grote dikke houten balk gebogen. Ik kijk moeizaam op en zie land! Totaal geen idee van waar ik was en waarom peddel ik er heen. Met een van mijn laatste krachten laat ik me in het water zakken en waad naar het eiland. Daar grijp ik in het zand en probeer erop te komen. Ik pak het zand en probeer ergens houvast te vinden.
    Uiteindelijk lig ik half op het zand en laat mijn hoofd er op neer zakken. Ik was kapot, geen idee of ik gewond was, of er anderen waren... Hijgend bleef ik liggen, moed aan het verzamelend om op te staan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ryan Stevens
    Ik open mijn ogen en voel gelijk een stekende pijn in mijn hoofd. Ik wrijf er even over en kijk om me heen. He? Waar was ik? Ik was toch gewoon thuis of ligt dat nou aan mij. Ik denk nog diep na maar kan het me niet herinneneren. Ik zucht even en sta op om vervolgens nog een keer om me heen te kijken. Ik slik even als ik iemand iets verderop zie liggen, met bloed over zich heen. Ik loop er naartoe en kniel neer. Voorzichtig kijk ik en slik even, dat was iemand uit mijn buurt. Wat was er toch gebeurt? Ik sta op en kijk om me heen, alleen maar water en zand.

    Charlynn Cassidt Williams

    Ik open langzaam mijn ogen, maar doe ze snel weer dicht door het felle licht, als ik dan toch gewend ben aan het licht kijk ik om me heen en kijk met veel moeite om me heen. Ik had bonkende hoofdpijn en mijn lichaam doet zeer, toch ga ik rechtop zitten en veeg wat zand van me af. Als ik goed om me heen kijk besef ik pas wat er is. We zitten op een eiland, een eiland midden op zee. Maar waar is Orlando dan, in paniek kijk ik om me heen en sta dan op, wat pijn doet, maar negeer de pijn. En kijk om me heen of ik hem kan vinden, maar er is geen spoortje van hem te vinden. Maar dan zie ik ook nog andere mensen.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [mt]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    David Cooper Andrews

    Een golf water komt over mijn benen heen, tenminste dat voelt zo. Ik open mijn ogen en voel een bonkende koppijn. Ik brom en draai me op mijn rug, dan kijk ik naar mijn benen. Verrek, het is nog echt water ook. Ik kruip een eind achteruit als er nog een golf komt. Ik brom weer even en probeer dan op te staan, de eerste keer lukt dat niet, maar na een aantal keer proberen sta ik helemaal. "Hallo?" vraag ik met een schorre stem. Ik schraap mijn keel een keer. "Hallo!?" roep ik dan harder en kijk om me heen. In de verte zie ik wazig iets -kijk maar wie-.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [wie bedoelt Ryan?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naging schreef:
    [wie bedoelt Ryan?]


    [Iemand met een hoofdwond iig xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YouAreMyLove schreef:
    David Cooper Andrews

    Een golf water komt over mijn benen heen, tenminste dat voelt zo. Ik open mijn ogen en voel een bonkende koppijn. Ik brom en draai me op mijn rug, dan kijk ik naar mijn benen. Verrek, het is nog echt water ook. Ik kruip een eind achteruit als er nog een golf komt. Ik brom weer even en probeer dan op te staan, de eerste keer lukt dat niet, maar na een aantal keer proberen sta ik helemaal. "Hallo?" vraag ik met een schorre stem. Ik schraap mijn keel een keer. "Hallo!?" roep ik dan harder en kijk om me heen. In de verte zie ik wazig iets -kijk maar wie-.

    [Ik kom wel met Charlynn.:)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ow Lynn, ik wil mij wel prijsstellen voor het aanmaken van topics als jij er niet bent, want ik houd je goed op de hoogte. ;)]

    [@Naomia, dankjeeeeh :3]

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YouAreMyLove schreef:
    (...)

    [Iemand met een hoofdwond iig xd]


    [mag dat Matt zijn?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {snarl}[goed dan, en Ryan heeft het over een lijk xD]

    Levi Runner
    Ik rits de tas open, hij was nog helemaal droog van binnen.
    Gelijk zie ik een formulier van iemand, ik lees de naam: Levi Runner.
    Ik wist gelijk dat het mijn naam is, ik rits de tas weer dicht en hijs hem over mijn schouder, eerst maar was schaduw en drink water zoeken.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik zucht en een traan loop over mijn wang als ik Orlando nog steeds niet gevonden heb, hij zou toch niet... Nee, Charly nog niet te snel opgeven, je vind hem wel. Spreek ik mezelf in gedachten streng toe en zucht en veeg snel de traan weg en hoor dan iemand 'Hallo!?' roepen en ga op het geluid af en zie al snel een jongen staan in de verte en loop er een stukje naar toe. 'Hallo.' zeg ik dan zacht en schor en kijk de jongen aan en bijt op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp