• Oke, dit is heel raar.
    Ik zit hier met 2 vriendinnen en wij zagen op een gegeven moment de vlaggetjes in de kamer bewegen ( ik was jarig geweest, vandaar die vlaggetjes) en later bewoog ook de lamp.
    Alle ramen en deuren zijn dicht, en het is nu al een halfuur bezig ofzo. Wij zijn echt vet bang, kunnen het geesten zijn? o.o


    I'd rather go naked than wear fur.

    Het was sowieso geen tocht. Want vanochtend bewoog het niet meer : )

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 10:20 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Er is altijd wel tocht ook al zijn alle ramen en deuren dicht. er zijn altijd wel kiertjes waar iets door kan komen. Heb ik ook heel vaak, zijn alle ramen dicht maar komt er toch koude lucht in mijn kamer


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    Er is altijd wel tocht ook al zijn alle ramen en deuren dicht. er zijn altijd wel kiertjes waar iets door kan komen. Heb ik ook heel vaak, zijn alle ramen dicht maar komt er toch koude lucht in mijn kamer

    Maar dan had het vanochtend ook nog moeten bewegen. Toen stonden ook de deuren enzo open, en toen waren ze stil.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sealine schreef:
    (...)
    Maar dan had het vanochtend ook nog moeten bewegen. Toen stonden ook de deuren enzo open, en toen waren ze stil.


    Dat hoeft niet persee ;)


    dream, dare, fly!

    AAAH dat had ik gister ook.
    Een vriendin bleef slapen en toen waren we aan het praten over enge dingen die ons waren overkomen. Met geesten en al eh. En toen die avond gingen we slapen, en zij sliep al. Maar ik slaap nooit binnen een half uur ofzo. Dus ik was nog wakker -logica-. En ik heb zo'n groot boomachtig ding op mijn kamer staan waar kettingen aan ophangen. En opeens hoor ik gepingel, weet je wel, en zie ik die kettingen bewegen O.O Geen raam open, deur dicht. RAM eng O.o En dat gebeurt vaker. En ook, ik heb zo'n elektrisch raam XD Vaag, weet ik, maar eng. En daar zit zo'n vocht idng op. Dus als het gaat regenen, gaat dat raam vanzelf dicht. Maar ik had dat vochtding dus uitgezet en mijn raam wagenweid open gezet. En niet veel voor 12 uur gaat me dat raam fukking dicht O.O
    Dus, eesten of niet?


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Ik geloof in geesten, en ik merk toch echt hun aanwezigheid in mijn huis. Dus ik denk dat het goed geesten kunnen zijn. Maar geesten zijn niet altijd allemaal slecht. Misschien is het iemand die je kende, die bij je verjaardag wilde zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik geloof niet in geesten, maar als je dan toch denkt dat het geesten waren, zijn het daarom toch geen slechte geesten? :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Pantoufle schreef:
    Ik wed op tocht :') Bij ons beweegt er ook heel vaak wat, maar dat komt enkel door de tocht.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik denk niet dat geesten bestaan, maar moest je er toch in geloven (wat je goed recht is en niets om je voor te schamen) dan zullen die vast niets akeligs uithalen; dat gebeurt alleen in films
    btw : white noise is daar een prachtig voorbeeld van

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik vind niet dat je kan zeggen dat ze niet bestaan. Er is nooit immers bewijs aangetoont dat ze niet bestaan.
    Ik weet zelf niet wat het kan zijn, maar ik zou denken dat het ze wel zijn (:

    idd, ik denk ook dat ze wel bestaan.


    You are beautiful, you are love.

    het kunen geesten zijn...


    Dress me, I'm your manne-quin

    Nee, dat was ik.

    I don't know, ik vind het maar freaky.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    tocht


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 17:33 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Waarom wordt dit gebumpt?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"