• heey, waar zijn jullie deze zomer op vakantie geweest?? nog wat beleefd daar??

    srry, tis een beetje laat, maar ik heb weer vakantiegevoel nodig!!!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ja niet erg hoor!

    uhm ik ben naar amersfoort geweest , lkkr shoppen enn een paar weekjes naar duitsland met mijn pa (ook shoppen)


    Here I Am

    Ja ik ben op vakantie geweest , en ik was ZIEK ! :D
    VRE-SE-LIJK !
    Voedselvergifteging, of daar kwam het toch op neer..:D

    \heey ik ben naar Frankrijk geweest met men mama+nieuwe vriend+stiefbroertjes,, en naar Nieuw Zeeland met mn pappie :D:D

    K ben naar de veluwe gegaan en heb daar Vier hele Grote TOKIO HOTEL FANS ontmoet!!!
    HET WAS SUPER

    Greetz:.

    Deze vakantie heb ik veel vrienden gemaakt weer bij de veluwe 3 jongens en 6 meisjes was echt vet leuk!

    omg xD waarom bestaan topics waar ik vandaag nog op heb gereageerd niet meer (en nee, ze waren niet vol) maar blijven topics van een half jaar geleden wel bestaan? :S


    I clicked my heels and wished for you.

    @ marii

    dat weet ik niet?

    neej niet egt wel een paar leuke jongens gezien(lol)(cool) maar bill blijft de leukste:$(flower)(H)(K)(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    en ik ben op kamp geweest (groep8) en dat was ook heel leuk!


    ©So the lion fell in love with the lamb.

    en ik ben op kamp geweest (groep8) en dat was ook heel leuk!


    en voor de mensen die dat ook niet snappen ik heet ook op quizlet tomiszohot1


    ©So the lion fell in love with the lamb.

    Zuid-Afrikaa:D


    ONLY SEVEN LEFT <3

    wij gaan naar frankrijk in het westen wij zitten in biarritz XD

    zelfde camping als vorig jaar en het jaar daarvoor en daarvoor en daarvoor xD

    whii ben naar Turkije geweest met de oudertjes en dan naar Spanje op kamp :D was egt leuk :D


    Take The Past, Burn It And Let It Go