• Sinds vandaag hebben we de volgende beta-readers:
    Mythical
    Goliath
    Radiance
    MeaVota
    PerfectFool

    Op verzoek kunnen zij hoofdstukken aanpassen en tips geven voor het schrijven.

    Je kunt een beta-reader aanvragen via de link die je vindt wanneer je een story of hoofdstuk aanpast.

    Het is allemaal net geprogrammeerd, dus alle foutmeldingen en overige suggesties kun je in dit topic kwijt!

    Update:
    De volgende leden zijn ook aangesteld als beta-reader:

    Dealer
    Immortal
    Lucide

    Update:
    Ook de volgende leden zijn inmiddels beta-reader. Hopelijk kunnen ze samen met de bestaande beta-readers de achterstand aan aanvragen wegwerken :)

    Prophet
    sacred
    Twinkle
    Suffer
    xAirashiix

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 17:59 ]


    Dit is mijn signature...

    Kan je ook aan een beta'reader vragen of ze een geïnactiveerd hoofdstuk willen nakijken?


    Smiling but close to tears.

    Crimineel schreef:
    Kan je ook aan een beta'reader vragen of ze een geïnactiveerd hoofdstuk willen nakijken?

    Ja dat kan, heb ik ook al laten doen(:


    .

    gefeliciteerd
    radiance kan ook echt zo goed schrijven, ik ben blij dat ze er een is geworden^-^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Maar hoe weet je nou dat je deel dat je hebt laten Beta-readen aangepast is? Want ik heb een deel laten aanpassen en ik merk geen verschil? Maar ik kreeg wel een pb met ik ben klaar met beta readen maar voor de rest was er niks te zien?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TerrorQueen schreef:
    Maar hoe weet je nou dat je deel dat je hebt laten Beta-readen aangepast is? Want ik heb een deel laten aanpassen en ik merk geen verschil? Maar ik kreeg wel een pb met ik ben klaar met beta readen maar voor de rest was er niks te zien?
    Die verbeteringen moet je zoeken want die kunnen ze niet aangeven. Of je had geen fouten, kan ook nog.


    I live for the applause, you will die for it.

    TerrorQueen schreef:
    Maar hoe weet je nou dat je deel dat je hebt laten Beta-readen aangepast is? Want ik heb een deel laten aanpassen en ik merk geen verschil? Maar ik kreeg wel een pb met ik ben klaar met beta readen maar voor de rest was er niks te zien?

    Ja, dat staat dan gewoon bij je geposte hoofdstuk. Dus dat merk je denk ik niet echt.. tenzij je precies weet wat je geschreven had.
    Anders moet je even je worddocumentje erbij pakken en gaan vergelijken als je echt de fouten wil zien...


    Stem op de Partij voor Tokio Hotel!

    MeaVota schreef:
    (...)
    Ja, dat staat dan gewoon bij je geposte hoofdstuk. Dus dat merk je denk ik niet echt.. tenzij je precies weet wat je geschreven had.
    Anders moet je even je worddocumentje erbij pakken en gaan vergelijken als je echt de fouten wil zien...


    Oké bedankt(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Asje ;D
    ___

    We gaan het denk ik niet echt redden met maar vijf bèta's...


    Stem op de Partij voor Tokio Hotel!

    MeaVota schreef:
    Asje ;D
    ___

    We gaan het denk ik niet echt redden met maar vijf bèta's...


    Ik meld me meteen alweer aan xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    MeaVota schreef:
    Asje ;D
    ___

    We gaan het denk ik niet echt redden met maar vijf bèta's...


    Misschien moet je -of een van de andere beta's- PB'en naar Rutger dat er wat meer moeten komen? :X


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Go, guys! ;D


    Where there is a sea there are pirates...

    TerrorQueen schreef:
    (...)

    Misschien moet je -of een van de andere beta's- PB'en naar Rutger dat er wat meer moeten komen? :X


    Ja, eerst maar even kijken hoe het nu loopt.
    Er zijn al zo'n 50 aanvragen.


    Stem op de Partij voor Tokio Hotel!

    Het betert wel denk ik, iedereen moet nog wat op gang komen (:!


    KAK.

    Ja, denk het ook.. en dan zal alles wel op rolletjes lopen.
    En anders kunnen we er altijd nog een paar bij vragen.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 19:51 ]


    Stem op de Partij voor Tokio Hotel!

    We zien wel :Y)


    KAK.