• Sinds vandaag hebben we de volgende beta-readers:
    Mythical
    Goliath
    Radiance
    MeaVota
    PerfectFool

    Op verzoek kunnen zij hoofdstukken aanpassen en tips geven voor het schrijven.

    Je kunt een beta-reader aanvragen via de link die je vindt wanneer je een story of hoofdstuk aanpast.

    Het is allemaal net geprogrammeerd, dus alle foutmeldingen en overige suggesties kun je in dit topic kwijt!

    Update:
    De volgende leden zijn ook aangesteld als beta-reader:

    Dealer
    Immortal
    Lucide

    Update:
    Ook de volgende leden zijn inmiddels beta-reader. Hopelijk kunnen ze samen met de bestaande beta-readers de achterstand aan aanvragen wegwerken :)

    Prophet
    sacred
    Twinkle
    Suffer
    xAirashiix

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 17:59 ]


    Dit is mijn signature...

    Suffer schreef:
    Gefeliciteerd! <3

    -En sjees, gaan mensen nu al zeiken om die kleur? Eerst in dat andere topic 3 bladzijdes volzeiken met dat er paars of roze of weet ik wat voor kleur moest komen, dan komt die kleur er voor die Beta-Readers, is het wéér niet goed? ¬¬


    Wel zeg nu zelf: dat paars is eigenlijk echt wel niet mooi.

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Wel zeg nu zelf: dat paars is eigenlijk echt wel niet mooi.


    Ik vind het wel stoer :'D. Paars is m'n lievelingskleur. Maar wat dan nog?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Jongens, gaat het nou werkelijk om de kleur die de Béta-readers hebben? Naar mijn idee gaat het meer om de functie.
    En hoe dan ook, de kleur is definitief, niets aan te veranderen dus. Kwestie van ermee leren leven dus. En zo vreselijk zal dat niet zijn toch?


    Life is hard and then we die

    Hé, zeg nou zelf, de paarse crewleden spatten er wel uit niet? (nerd)


    "Let them eat cake!"

    Die paarse Crewleden lijken wel het belangerijkste xD

    Ik vind überhaupt al die kleuren leuk! het is zo lekker vrolijk:D


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    LoveAndDeath schreef:
    Gefeliciteerd. :) Jammer dat ik er niet 1 ben geworden maar ik weet al wat ik fout deed. Maar Succes met jullie betaschap n.n


    ~Lucky Cat~

    Crimineel schreef:
    Kan je ook een Beta-Reader aanvragen voor een deel dat nog geïnactiveerd staat ? o.o

    Dat is gewoon mogelijk (Y)


    Dit is mijn signature...

    HumanoidBill schreef:
    Maar kan dat met een knopje van dat ze je hele storie kunnen nakijken (suggestie)

    Dat gaat er niet komen. Maar je kunt altijd bij je vraag zetten dat je graag wil dat er naar de hele story gekeken wordt. Dat zal uiteraard wel gaan om verhaallijnen. Je kunt moeilijk van een beta-reader verwachten dat ie 50 hoofdstukken op spelfouten gaat checken.


    Dit is mijn signature...

    De volgende leden zijn ook aangesteld als beta-reader:

    Dealer
    Immortal
    Lucide


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Dat gaat er niet komen. Maar je kunt altijd bij je vraag zetten dat je graag wil dat er naar de hele story gekeken wordt. Dat zal uiteraard wel gaan om verhaallijnen. Je kunt moeilijk van een beta-reader verwachten dat ie 50 hoofdstukken op spelfouten gaat checken.


    Oke. :)

    Oh, haha!
    Nou, ik ben nu dus ook beta-reader haha.
    Ik heb er iedergeval al wel veel zin in. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kun je niet bèta readers maken voor bepaalde groepen? Één voor Twincest, de ander voor Justin Bieber. Zeg maar, de mensen waar het meest over geschreven wordt. En dan nog één of twee voor 'Overige'.

    -En niet meer zoveel reageren op dit topic hoor, ik ben jaloers!:9~-


    everything, in time

    Jeej I am purple =D
    Ik heb er veel zin in :)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dit is echt het beste nieuws, na een zware schooldag. Ik heb er echt veel zin in. :)


    Think before you act.

    Haha, heb ik blijkbaar toch iets gemist
    toen ik die 2 dagen weg was :'D
    Gefeliciteerd allemaal . (flower)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 19:42 ]