• Hoy, dit gaat waarschijnlijk een heel lang verhaal worden, dus bedankt als je dit helemaal leest.

    Dus, nou, mijn vriendje bleef dit weekend hier slapen, en ik zag vanaf zaterdagmorgen/middag dat er iets mis was, omdat hij ongelooflijk afhankelijk, onoplettend en afwezig deed, maar ik weet dat hij niet graag over dingen praat die hem dwarszitten als mijn ouders erbij zijn, dus rond 5u heb ik hem even mee naar m'n kamer genomen om te praten, en toen is het er allemaal uitgekomen, en nouja, zijn opa ligt in coma, in een operatie blijven steken, maar hij heeft tot zijn 12de bij zijn opa en oma gewoond omdat zijn ouders geen tijd hadden om hem op te voeden door hun carriere, en daarna kwam hij nog minstens drie keer per week bij zijn oma, sinds dat hij dat toen verteld heeft, bleef en bleef hij maar huilen en ik heb hem gewoon de hele tijd in m'n armen gehouden en getroost, ookal wist ik niet wat ik moest zeggen.. Nu, hij ging vanavond om half 8 naar het ziekenhuis, naar zijn opa dus, en hij zei dat hij om 9u terug zou zijn, ik weet, zoiets kan uitlopen, maar ik maak me gewoon zorgen, want, hij heeft al best veel meegemaakt, en allemaal vorig jaar of dit jaar en dus heeft hij daar ook veel last van, en ziet het nu niet meer van het leven, apart van mij zegt ie dan wel :] , nu, hij verteld alles aan me, en ik heb hem nog nooooit zo hard zien huilen en pijn hebben enzo, en nu maak ik me gewoon zorgen of er niks gebeurd is. Moet ik me zorgen maken? Of moet ik misschien, een sms sturen, maar ik weet niet of hij antwoordt, misschien is hij nog in't ziekenhuis, ik weet niet tot wanneer het bezoekuur is, of moet ik gewoon afwachten?

    Bedankt om het lange verhaal te lezen :Y)