• Ik zit dus bij een psycholoog, en daar heb ik het dus over mijn beste vriendin gehad, over wie ik me hele hele hele erge zorgen maak.
    En dus vertelt wat er een beetje met d'r aan de hand is, en zij is door haar huisarts aangemeld bij die praktijk.
    En haar huisarts hoorde dus niks, en toen heeft hij Virenze (De praktijk) gebelt.
    Komt het erop neer dat ze mijn vriendin een te moeilijk geval vinden, op basis wat ik ze vertelt heb!
    Punt 1, hebben die homo's geen zwijgplicht?! Punt 2, ze hebben haar dus nog nooit gesproken, dus dit zegt superveel over mijn psychologen.
    Ik ben echt pissig.

    Maar dat mag toch helemaal niet? Zijn ze niet like, strafbaar nu? Or anything like that, want ja, ik vind het echt belachelijk en ga zeker mijn psycholoog erop aanspreken.

    Iemand ooit ook zoiets meegemaakt en sorry voor mijn gelul. :'D


    You move me ......... Kurt

    ja klopt het mag niet,
    maar zodra hun denken dat het niet goed gaat met iemand op basis van verhaal ofzo..
    dan gaan ze het melde,
    of je dat nou wilt of niet, daarom moet je ook altijd goed oppassen met wat je zegt tegen hun(heb er ervaring mee..)
    dus als ze nog meer filkke kan je het tege me zegge, ik weet er zo veel over en heb het zelf ook een psycholoog,

    veel sterkte!


    I live in myn own Cinderella story .

    Stelletje lullen. :3


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    EvaaDINOSAUR schreef:
    Stelletje lullen. :3

    Ze hebben zwijgplicht, toch? :3


    Never run out of reasons to smile...

    Twinkle schreef:
    Ze hebben zwijgplicht, toch? :3

    Idd.


    When you can live forever, what do you live for?

    Zwijgplicht?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    die van mij zegt niks door :)
    *denk ik toch :S *


    Real music is hidden behind the notes

    Ze hebben zwijgplicht. Normaal gezien kun je op een of andere manier wel strafbaar maken. En nee zelf nog niet zo iets meegemaakt. Maar ik wil wel een psychologe worden.

    Etoile schreef:
    Ze hebben zwijgplicht. Normaal gezien kun je op een of andere manier wel strafbaar maken. En nee zelf nog niet zo iets meegemaakt. Maar ik wil wel een psychologe/psychiater (': worden.


    your eyes are like stars in the night.

    Beroepsgeheim?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.