• De stelling van vandaag luidt:
    Je moet verplicht op een sport zitten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind eigenlijk van niet. Sport is eigenlijk iets waarbij je, je vrijwillig kan inschrijven en zo. Je bepaalt zelf of je het wilt doen of niet. Maar aan de andere kant; steeds meer kinderen krijgen overgewicht. En overgewicht kan zware gevolgen hebben, dus dan vind ik het stiekem wel goed dat het verplicht is ;x.


    you're my favourite part of the day ~

    Woesh, toch helemaal niet eens, hoor!
    Wat moeten de mensen met ocharm een handicap dan niet doen?
    Mensen die ook graag zouden bewegen en het niet meer kunnen zouden jaloers zijn, dat vind ik echt erg! ><'
    Nee echt zo oneens!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik ben lui xD
    ik haat sport en doe het dus niet ^^
    enkel in mijn bed maar dat is geen officiele sport bij mijn weten alhoewel het nog het gezondst is van allemaal :p
    ik riskeer been breuken en dergelijke voor een onozele sport, lang leve lui zijn ^^

    (typing)

    Waarom?
    Je hebt minstens 'n halfuur beweging per dag nodig en die krijg je ook als je bijvoorbeeld naar school/werk fietst.
    En als je voeding goed is, dan zou er geen specifieke reden moeten zijn om verplicht te gaan sporten.
    Behalve als je 't echt leuk vind en er andrenaline van krijgt.
    Kort gezegd; Ik ben 't oneens met de stelling.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Maar dat is toch al op school???


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik vind van wel. Er zijn misschien mensen die er nooit aan hebben gedacht om een bepaalde sport te beoefenen, en door een verplichting merken ze dat het toch wel leuk is. En er zijn zoveel sporten, voor ieder wat wils toch? Plus het is zoveel gezonder. Kijk nu, er zijn enorm wat mensen zonder conditie of die overgewicht hebben.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Starbuckss schreef:
    Maar dat is toch al op school???


    ja daar ben ik het mee eens darom hebben ze het op school (Y)(Y)


    you were born original don't die as a copy

    het zou wel goed zijn maar er zijn mensen die er geen geld voor hebben dus on eens

    Oneens, want op school heb je al gym/lichamelijke opvoeding, dus dan vind ik dat je niet op een sport hoeft.


    Smiling but close to tears.

    Ik vind niet dat je op een sport moet zitten. Je krijgt genoeg beweging als je bijvoorbeeld naar school fietst, en met L.O beweeg je ook heel veel. Het is meer dat veel mensen het leuk vinden om op een sport te zitten, dus als je het leuk vind, moet je het zeker doen!


    Time flies like an arrow, but fruit flies like a banana

    Ieder heeft zijn eigen keuze daarin. De een houdt zijn lichaam op peil door middel van sport, de ander heeft het niet nodig want zit goed qua gewicht etc, en er zijn ook weer mensen die het nodig hebben maar het niet doen.
    Ik vind niet dat je ze moet verplichten, iedereen mag 't zelf weten.
    Waarom iemand iets verplichten als de contributie geld kost?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Aan de ene kant kun je zeggen dat het wel goed kan zijn, want je doet dus iets aan sport en houd zo ook je gewicht onder controle. Ook heb je zo meer sociale contacten.

    Aan de andere kant, mensen moeten het zelf bepalen en als je naar school/werk/bezoek fiets krijg je ook beweging of als je gewoon gaat wandelen.

    ik ben het er niet mee oneens, maar ook niet mee eens ;)Het heeft na- en voordelen


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Laat ze joh.
    Als iemand het niet wil, dan doet-ie het niet!
    Ik doe het wel, want ik vind het leuk en ik wil mooi en fit blijven.
    Andere mensen moeten het maar zelf weten, maar ik vind dat sport goed voor je is.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    BurnThemAll schreef:
    ik ben lui xD
    ik haat sport en doe het dus niet ^^
    enkel in mijn bed maar dat is geen officiele sport bij mijn weten alhoewel het nog het gezondst is van allemaal :p
    ik riskeer been breuken en dergelijke voor een onozele sport, lang leve lui zijn ^^

    (typing)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Oneens.
    Sport is iets dat je vrijwillig doet.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 9:49 ]


    hoi, jij bent leuk.