• Moesten we een presentatie maken en mochten we kiezen over wat/wie.. Like, ik koos dus Tokio hotel. En na mijn presentatie vroeg die leerkracht of ik ééns een liedje wou laten horen. Zaten we met heel de klas Monsoon enzo te luisteren ;d


    Some people make the world special just by being in it

    Vet, zou in mijn klas ni pakken hoor! Ö


    Your Butt is Mine!

    Vroeger praatte ik veel meer over TH in de klas, omdat mijn beste vriendin toen nog in mijn klas zat en ik iemand had om tegen te praten over TH. >.< en dan zaagden die uit mijn klas ook wel eens.

    maar nu ik de enigste fan ben uit de klas hou ik maar beter mijn mond of ik krijg weer alle commentaar over mij heen. --' en veel kan ik ook nie vertellen als het niemand interesseert. ;P

    Al deed ik het vroeger wel meer ook al gaven ze commentaar. ;D

    Of de leerkrachten beginnen er uit hun eigen altijd over tegen mij. >.<


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Heél stoer van je, de klas muziekles geven :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik moest ook eens met mentorles een liedje laten horen, zodat de klas wist wat voor soort muziekstijl je had. Ik wilde graag Tokio Hotel. Ik deed Britney Spears.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik heb voor engels het hele levensverhaal van th uit de doeken gedaan.
    Ik heb ervoor gezorgt dat m'n hele klas TH nu respecteerd.

    jeey!

    x


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik wil dat ook doen, maar ik durf het niet.


    .

    mijn klas haat tokio hotel xD achja zolang ze me maar laten


    And all the girls in the front row scream your name.

    Marilena schreef:
    Ik wil dat ook doen, maar ik durf het niet.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Haha, vet. ;3
    Mijn klas zou er ook niets optegen hebben, iedereen weet dat ik fan ben en dat respecteren ze wel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Haha, dan heb je geluk ^^. Toen ik mijn presentatie over Tokio Hotel deed, met Duits, lachte mijn docent me gewoon uit -_-' de eikel.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    InYourShadow schreef:
    Haha, dan heb je geluk ^^. Toen ik mijn presentatie over Tokio Hotel deed, met Duits, lachte mijn docent me gewoon uit -_-' de eikel.
    Dat is echt lullig. Ik zou hem echt arrogant aangekeken hebben en zeggen dat ik dan wel zou stoppen met de presentatie.


    it's so empty living behind these castle walls

    Desolate schreef:
    Haha, bij ons stonden ze in ons Duitse boek. En toen mocht ik ook een liedje opzetten. Dus ik had Spring Nicht gedaan, maar dan wel met die violen.
    En toen moesten er een paar huilen.x]


    Bij ons staat er 1 of andere groep lelijke debielen in: Echt...


    Home is now behind you. The world is ahead!

    TH staat ook in ons duitse boek xD alleen vind niemand ze bij ons geweldig volgens mij xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    WELK duitse boek hebben jullie? ;o
    :9~
    En wele 'violen versie' wordt er nou bedoeld? Er is toch maar 1 versie?

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 22:53 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Bij ons word dat liedje soms gedraaid bij turnen, als we van die yoga oefeningen doen xD