• Sirious problem,
    Ik ben gedumpt door mijn vriendje van wie ik zoveeeeeel hou.. en nou wil hij me terug.. maar hij is wel een player maar zo lief ik ben verward en nu ?>

    Niet doen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik zou het niet doen ;s
    Je zegt zelf dat hij een player is, dus ik denk eerlijkgezegd niet dat het een goed idee is ;x
    Als hij je écht terug wil, moet hij maar voor je vechten!


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Niet weer met hem nemen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Attraction schreef:
    Ik zou het niet doen ;s
    Je zegt zelf dat hij een player is, dus ik denk eerlijkgezegd niet dat het een goed idee is ;x
    Als hij je écht terug wil, moet hij maar voor je vechten!


    None but ourselves can free our minds.

    En nu? Nu niets natuurlijk! Hij denkt dat hij jou wel even terug kan krijgen. Nou mooi niet dus! Laat hem maar zien dat je van dit gedrag niet gediend bent. Laat hem maar zien dat je meer verwacht van een jongen in een relatie.


    Life is hard and then we die

    Punt 1: Het is uit met een reden, dus het kan zijn dat het wéér om die reden uit kan geraken
    Punt 2: Hij is een player, fout fout fout


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    PUKKELxDING schreef:
    En nu? Nu niets natuurlijk! Hij denkt dat hij jou wel even terug kan krijgen. Nou mooi niet dus! Laat hem maar zien dat je van dit gedrag niet gediend bent. Laat hem maar zien dat je meer verwacht van een jongen in een relatie.

    Closure schreef:
    Punt 1: Het is uit met een reden, dus het kan zijn dat het wéér om die reden uit kan geraken
    Punt 2: Hij is een player, fout fout fout

    Precies.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ja maar hij is cute

    Ookal is 'ie 10 000x cute.
    Players zijn foute boel en je moet er niet mee verdergaan.
    Uiteindelijk zijn ze, ookal lijken ze niet zo, ongevoelig en, ookal klinkt 't hard, geven ze niks om die meiden die ze tricken.

    eerlijk. niet doen . als hij je 1 keer kan kwetsen kan hij het vast terug doen! en ik weet wat ik nu zeg , zou ik zelf ook niet doen want sommige jongens hebben gewoon zo'n invloed op je .


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Kijk eerst of hij voor je gaat vechten, dan misschien houd ie nog wel van je. Succes :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Je zegt zelf dat het een player is. En players zijn not done.


    ars moriendi

    hey mensen ik heb het niet aangemaakt maar een glas cola in zijn gezicht gegooid!!

    Extravagant schreef:
    Je zegt zelf dat het een player is. En players zijn not done.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.