• De stelling van vandaag luidt:
    Per gezin mag je maar 1 auto hebben

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, sommige mensen werken ver van huis. Het zou fijn zijn als de rest van het gezin dan ook nog eens ergens heen kunnen met een auto.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    onzin,
    me vader heeft een bus met 3 zitplaatsen voor zijn werk maar we zijn met zijn 6en, dus 2de auto is noodzakelijk,

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 0:06 ]


    I live in myn own Cinderella story .

    Nee, daar ben ik het niet mee eens. Sommige gezinnen hebben gewoon 2 of meer auto's nodig. Ikzelf ook.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    oneens, als je nou meer mensen hebt dan dat er in 1 auto past.


    you were born original don't die as a copy

    Als ze die 2 echt nodig hebben oneens anders eens


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    oneens, sommige gezinnen hebbben er nou eenmaal 2 nodig


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oneens, als bijvoorbeeld de vader ver van huis werkt, en er met de auto heen gaat, kan de rest van het gezin nergens heen met een auto en dan zou het dus fijn zijn op 2 auto's te bezitten.


    Smiling but close to tears.

    Oneens.


    when words fail, music speaks.

    Crimineel schreef:
    Oneens, als bijvoorbeeld de vader ver van huis werkt, en er met de auto heen gaat, kan de rest van het gezin nergens heen met een auto en dan zou het dus fijn zijn op 2 auto's te bezitten.


    when words fail, music speaks.

    Oneens


    Proud.

    onees


    Never forget the things that make you smile

    Oneens, wij hebben zelf ook 2 auto's omdat mijn moeder het gewoon niet red *ivm gezondheid* om op de fiets naar het werk te gaan en mijn vadder die werkt te ver weg om met de fiets of openbaarvervoer te gaan.


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Oneens, doe dan maximaal 2


    I don't bite, most of the time <3

    Waarom dat nou weer?


    Where there is a sea there are pirates...

    Oneens, Wij hebben zelf 3 auto's en zijn met zijn 4e, Maar mijn moeder moet naar haar werk en mijn vader ook en ze hebben andere werktijden dus 2auto's zijn noodzakelijk en die derde is gewoon een hobby auto dus ik ben het oneens.


    I'll decide when to die,until then let me life my way