• Mijn laptop is dood!!! ;(
    Hij wil niks meer, hij werd geel en liep vast toen viel die uit en duurde het een uur voor die opgestart was en toen is die weer uitgevallen en nu wil die echt niks meer!
    Hij blijft maar op een zwart scherm staan...
    Neeej damned ik ben zo pissed nu alles gaat kapot...

    Van de week al mijn dvd speler, eergisteren mijn tv die stom doet en nu mijn laptop...


    dream, dare, fly!

    Arme jij. ;(


    None but ourselves can free our minds.

    Haha ik ken het.
    Ons huis is vervloekt, alles gaat hier kapot. We hebben nooit langer dan een week een normaal werkende computer. De mijne loopt al even vast als ik een adres in wil typen, tijdens het typen van dit bericht is hij nu intussen welgeteld 9 keer even vastgelopen. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    Haha ik ken het.
    Ons huis is vervloekt, alles gaat hier kapot. We hebben nooit langer dan een week een normaal werkende computer. De mijne loopt al even vast als ik een adres in wil typen, tijdens het typen van dit bericht is hij nu intussen welgeteld 9 keer even vastgelopen. :'D

    Misschien ligt het wel aan jou, Joy. (cat) Teehee, sorry.

    Ehm, ja, dat is best klote... Als dat bij mij gebeurt, jat ik de laptop van m'n pa gewoon...


    You move me ......... Kurt

    oeh da's kutjes, sterkte <3


    T O K I O H O T E L < 3

    Strobelight schreef:
    Arme jij. ;(


    we've only said goodbye with words

    arme jij nu moet je het zeker via andere doen.
    X.


    Tada!

    Misschien moet je even de stroom van de laptop uit zetten en dan een half uur wachten. En anders te batterij er 10 min uitlaten. Als ie het daarna nog niet doet is ie kapot ja. (nerd)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    2Nurd schreef:
    Misschien moet je even de stroom van de laptop uit zetten en dan een half uur wachten. En anders te batterij er 10 min uitlaten. Als ie het daarna nog niet doet is ie kapot ja. (nerd)


    ik ga het proberen


    dream, dare, fly!

    Ja, ongeluk/tegenspoed komt nooit alleen zeggen ze. Hier weer het bewijs ervan. Ik hou ervan hoe oude gezegdes het zó vaak goed hebben. ;D

    Maar wel behoorlijk kut ja!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    IntoTheWild schreef:
    (...)

    ik ga het proberen

    Ik hoop dat het werkt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hij doet het niet :/
    Gelukkig hebben we nog garantie dus hij word terug gestuurd


    dream, dare, fly!

    IntoTheWild schreef:
    Hij doet het niet :/
    Gelukkig hebben we nog garantie dus hij word terug gestuurd


    Gelukkig. Lijkt me echt vreselijk.


    Your make-up is terrible

    Tegenwoordig gaat alles zo snel kapot --'
    Mijn computer is ook gecrasht geweest,, en toen was dus alles weg, ook mijn gekochte liedjes op iTunes,, grr ik haat het soms >.<


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    Tegenwoordig gaat alles zo snel kapot --'
    Mijn computer is ook gecrasht geweest,, en toen was dus alles weg, ook mijn gekochte liedjes op iTunes,, grr ik haat het soms >.<


    Aah dat is echt *piep* :/


    dream, dare, fly!

    is de batterij niet leeg want ik had dat dus met mijn cameraxD ik denken datie stuk was en het opbiechten aan mijn ouders blijkt de batterij dus leeg te zijn ghehe(lol)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.