• Ondanks dat Rutger de baas is van quizlet doen ook de moderators veel. zei houden ook veel bij zoals het formul en daar wil ik me nu op storten. wees bij dat ze het formul in de gaten houden. zonder de moderators was er veel minder orde op quizlet.

    dus ik wil alle moderators bedanken dat jullie alles netjes bijhouden. want zonder jullie is quizlet niet compleet. en nee ik ben geen slijmbal maar ik heb getypt wat er in mijn koppie zat

    kusjes
    x

    Ik wil hier ook ff zeggen:
    Bedankt alle mods want door jullie blijft quizlet bestaan!!! Respect voor jullie!!!
    xxx

    Zo is het maar net!!!! Go Moderators!!!! Good Job(Y) I like You(A) [/ja dat was slijmen, skip dat xD]
    Maar jullie hebben gelijk hierboven mij


    Why don't you break my heart

    Samantha is ook sociaal vandaag! =D


    I do not hook up.

    ik ben altijd sociaal =D
    behalve tegen de mensen die mij wannabe noemen

    Oo als ik jou wannaB noem wat zou je dan tegen mij zegge(A)


    I do not hook up.

    (hoera) voor de moderators (hoera)

    Ondanks dat Rutger de baas is van quizlet doen ook de moderators veel. zei houden ook veel bij zoals het formul en daar wil ik me nu op storten. wees bij dat ze het formul in de gaten houden. zonder de moderators was er veel minder orde op quizlet.

    dus ik wil alle moderators bedanken dat jullie alles netjes bijhouden. want zonder jullie is quizlet niet compleet. en nee ik ben geen slijmbal maar ik heb getypt wat er in mijn koppie zat

    kusjes
    x


    helemaal met je eens ! Thx !

    lp1mcr1fan and MyChemicalMe ! (aka FrerardLuv)


    We Support Frerard