• De stelling van vandaag luidt:
    Illegaal films downloaden zou moeten kunnen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind van wel want ik doe het zelf:Y)


    I've got you to make me feel stronger.

    Ik vind van wel eigenlijk haha :P


    Life is hard and then we die

    *kijkt naar zijn filmcollectie*
    Moet kunnen ja. (A)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    *kijkt naar zijn filmcollectie*
    Moet kunnen ja. (A)
    xD


    Life is hard and then we die

    Ik vind ook wel dat het moet kunnen, ik heb er geen problemen mee. Alleen als het mag is het niet meer illegaal xD


    -

    Doe ik zo vaak,(krul)

    Poesiket schreef:
    Doe ik zo vaak,(krul)


    Same here (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Neen, illegaal downloaden zou niet mogen toegelaten worden. Al doe ik het wel zelf.
    De films zouden in de winkel gewoon goedkoper moeten worden. Een film kost rond 15 à 20 euro. Als ik voor elke film die ik wil zien/hebben zoveel geld moet uitgeven, ben ik al lang blut.
    Naja, nu dat de films toch zo duur zijn, download ik ze maar allemaal. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oneens, als iedereen ze illigaal kan en mag downloaden, dan hoeven we ze nieteens meer in de winkels te verkopen.


    Smiling but close to tears.

    Legaal downloaden (dus tegen betaling) vind ik kunnen, illegaal niet. Maar jah, omdat films idd duur zijn en ik graag films kijk, download ik wel. Maar (net als met muziek) wat ik goed vind, dat koop ik op dvd.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    eens. doe ik ook altijd :P


    FBI U.S.A. story

    thegirl schreef:
    Neen, illegaal downloaden zou niet mogen toegelaten worden. Al doe ik het wel zelf.
    De films zouden in de winkel gewoon goedkoper moeten worden. Een film kost rond 15 à 20 euro. Als ik voor elke film die ik wil zien/hebben zoveel geld moet uitgeven, ben ik al lang blut.
    Naja, nu dat de films toch zo duur zijn, download ik ze maar allemaal. (:



    mee eens


    you were born original don't die as a copy

    Nee, het zou moeten stoppen. Maar als de overheid zo overduidelijk zegt dat ze er wat aan willen doen moeten ze wel met een tegenmoetkoming komen, dus de films veel goedkoper maken dan dat ze nu zijn. Dan zullen producers, directors, acteurs veel minder verlies lijden als ze nu doen -al krijgen ze zowieso nog ontzettend veel betaald :Y)-


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind eigenlijk dat het niet kan, maar films zijn zó abnormaal duur dat ik vind dat ze dan wel de filmprijzen iets moeten laten dalen.


    hoi, jij bent leuk.

    Als het zou moeten kunnen, dan is het toch niet illegaal meer?
    Ik zelf download ook films, die nog niet in de cinema enzo uit zijn -doe ik ook met cd's die nog niet beschikbaar zijn in de winkels- maar ik betaal wel voor dat programma. Dus volgens mij is het dan wel legaal?