• Hoi...medeQletters...

    WAAR WAREN JULLIE GISTER?!?!?!...(en daarmee bedoel ik diegenen die naar het concert gingen van TH)...ik heb echt (behalve 1 die met mijn vader en mij meeging vanaf Rotterdam CS naar Ahoy) helemaal geen Qletter gezien!!!
    Had iedereen een staplek ofzo??? Ik liep duidelijk met een Q op mijn wang rond...(huil)...ik voelde me gister waarzinnig alleen...en gek ofcourse...

    (voel je niet aangevallen ofzo...ik vond het alleen heel erg raar...alsof ik en persoon de enigen waren die naar het concert gingen...en in een topic waren er toch wel meer die naar het concert gingen...maar goed...voel je niet aangevallen)

    gr. Vampira


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    RandomRhythm schreef:
    aha.

    k zag je lopen met die Q op je wang, dus ik vermoedde al iets |')


    tja...met een Q op de wang val je ook wel op...denk ik...die van de garderode vroeg wel waar die Q voor stond xD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    SpeedOfSound schreef:
    wie zat er allemaal in vak AH ?
    want ik heb best veel mensen gezien
    die van Q. kunnen zijn..
    maar ik wist niet of ze wel op Q. zitten..
    omdat ik ze niet kon herkennen xd


    dan zat je maar 2 vakjes bij mij vandaan O.o


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik had toen al duidelijk gemaakt dat ik dat niet ging doen ;x


    when words fail, music speaks.

    Ik heb er 1 gezien :'D (ik had staanplek ja)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    MrsHangover schreef:
    Ik heb uhm zowat 15 Quizletters gezien ofzo :Y).


    Met mij meegerekent :P

    ik was er ook hoor <33 alleen deed niet mee.. en wist niet eens dat het er was..


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..