• Moet jij - als fan - niets opbiechten wat te maken heeft met Tokio Hotel? Bv. : op concerten knietjes geven, posters zoenen, mensen uitmaken, ...

    Ik wil hier verdomme (excuseer) geen ruzie dus, doe een beetje normaal tegen elkaar! :'D




    Maialen. x





    Edit:
    aangezien iedereen biecht, zal ik er ook maar één doen. ;D
    Op een concert gooide Bill zijn handdoek mijn richting uit en ik ving hem op. Toen kwam er een trut (met LELIJK LELIJK LELIJK haar) die hem afpakte. En ja, toen sprong iedereen er op. De security probeerde hem van ons af te pakken, dus: ik heb het meisje kei hard op haar rug geklopt en de security tegen zijn schenen geschopt :')


    Ik zeg elke avond voor ik ga slapen slaapwel ofzo tegen een bepaalde foto:D
    (Niet luidop, gwn in men hoofd:D)


    Een tomaat is rood. Daah.

    Hmm, niet meer!
    Ik sms altijd met mijn lover! <3
    Enja, dan gaat dat wel over met TH.. x)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Eh, stiekem haat ik de twins. Ik vind het arrogante kutkoters. Niet doorvertellen he.


    Life is hard and then we die

    Ik scheld THfans met van die THkleding altijd uit voor losers x| Ze moeten eens weten dat ik ze zo noem x|
    En ik vind Georg een vieze l*l(ja sorry, maar mening)

    hum... niet egt;
    wel zeg ik elke morgen 'goede morgen' tegen Gus (maar dat is alleen maar omdat ik die poster als eerste zie als ik wakker word, toen Pink er nog hing was het tegen haar^^)


    I am an idiot, I move.

    Eh, stiekem haat ik de twins. Ik vind het arrogante kutkoters. Niet doorvertellen he.

    hha ^^ fijn dat je dat bekend, volgens mij haten nog wel mensen hun dat het niet durven zeggen n_n
    Ik haat hun in elk geval niet, maar ik duw soms wel bij concerten, geef kusjes aan poster, like adûh ik ben niet de enige? (A)


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik ben niet altijd aardig tegen sommige fans. :x


    blame the bully.

    Eeuh, ik kan er 1-2-3 niet echt op komen.:Y)
    x


    ok

    ik zeg goeienacht tege een foto van georg :D maar ook niet luidop...

    ik heb 3 poster hangen 2 van tom en 1 van bill boven me bed ongeveer bij me hoofd en die geef ik altijd voor het slapen gaan een kusje xD echt dom hoor maarja, ik doe het nu automatisch xD. en soms zeg ik dan ook nog wel ILoveYou(K) xD


    Nvt

    Ach, Ik ben niet echt een TH fan, ik heb niet echt mening over ze. Voor eens en altijd besloten neutraal te blijven op TH gebied..:Y)
    Anders krijg ik weer problemen met de haters, of met de fans..en daar heb ik geen zin in..zoo dus x'D
    Enjah, ik schrijf over ze, omdat ze gewoon intressante karakters zijn...


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    uhh .. op een concert heb ik me eens laten flauwvalle. Toen mocht ik in vak 1 staan maar dat si ook alles ^^

    O ja ik zeg altyd welterusten tege me gustav poster die bove me bed hangt ^^

    Ik scheld THfans met van die THkleding altijd uit voor losers x| Ze moeten eens weten dat ik ze zo noem x|
    En ik vind Georg een vieze l*l(ja sorry, maar mening)



    Dat van de TH-fans doe ik ook :') En dat van Georg, oh man, NEE (l) Hahaha.

    Sorry maar ik vindt georg leuk (ik wil geen ruzie)


    Ik haat sommige th fans (egte die hard fans)

    stiekem sgeldk se allemaal uit O_o alsk poster sie fzo x3 gak se altijd uitsgelden over hoe gay se wel nie sijn :$:$ mr da vink gwoon O_o ach ja x3


    We can only learn to love by loving.