• In een ander topic heb ik het al over mijn 'vriendin' N. die opeens al haar vriendinnen tegen me opzet enzo. En nu wordt het allleen maar erger. Ik kijk net even me mail en ik zie dat ik serieus 69 berichten heb van mensen die me aan het haten zijn. En dan zijn het berichten zoals dit :

    hahaha ;p en lelijk ;o k dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik dit ;o
    hahahahah xD lelyk es ze zekr ;o &gj zyt niej lelyk!! kwel en zei owk!! ;p
    hahahanee gy bnt nie lelijk zij is gwn lelijk ;p
    hahha xD benk wel! maar amy blyft tg ng altyd het lelykste weet g an wiej mj amy doet denke an een vuil straathoertjéé. ogjhaa dhaa zegt miss. geng! hahah xD ;p


    oelt g u nu niej lelyk als g diej ftoohw's bekykt? wat dhaa zyt g owk ea 'lelyk'

    verkankert kindjéé

    En dat dan 69 keer.
    Serieus hebben die mensen geen leven ofzo?

    Wauw, dat is hard. Blokkeer ze?


    live the life you love

    Hard, maar volgens mij kun je ze aangeven wegens internetbedreiging. Of pesten via internet.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 10:42 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Vertel het aan je ouders/mentor etc zodat zij iig op de hoogte zijn.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Sowieso wat een achterlijke msn-taal. Ze staan beneden je, negeren en blokkeren. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Kuch -slaatdiemensendood-
    Buh niemand mag zo tegen mijn mede Dinosaur kindje doen D:


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    zet ze op de spam list en blokker ze,

    of neem desnoods een nieuw mail, en geeft het als eerste alleen nog maar aan de beste vriendinnen, en dan sluimert t uiteindelijk wat.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Poseidon schreef:
    Sowieso wat een achterlijke msn-taal. Ze staan beneden je, negeren en blokkeren. (: