• Dames en (enkele) heren van Quizlet!
    Ik vraag om uw attentie! ATTENTIE DUS

    Er komt een Enquête voor alle fans hier, maakt niet uit waar je fan van bent.

    Als je deze enquête maakt, krijg je een eerlijke, bewezen en onafhankelijke uitslag.

    Dit is GEEN Quiz, doorstuurmail of andere onzin-briefje, die toch nooit uitkomt of waar niets van klopt.

    Het gaat er hier niet om, hoe erg je fan bent, hoeveel je weet, maar om je gedrag, je karakter en de match tussen jouw gedrag en die van je idolen.

    De vragen zijn zo ontworpen dat je niet kunt weten (ondanks alles sites) wat de beste keuze is, als je hoog bij je idool wilt staan.

    Het kan zijn, dat je uitslag je niet bevalt. Misschien moet je je dan een beetje aanpassen, of je moet kijken wie er WEL bij je past!

    Deze Enquête kun je krijgen, door je e-mail adres in een privé-bericht te zetten.

    Je adres wordt niet doorgegeven aan anderen gegeven, dus je kunt gerust je @-adres zeggen

    Je krijgt geen reclame, geen spam, virussen, doorstuurmails of onkosten.


    Voor vragen kun je terecht bij mij :Cissy_skreeft@hotmail.com



    Heel veel succes, en nog een hele fijne dag



    PS: Als je je enquête voor vrijdag nog ingevuld terugstuurt, krijg je de uitslag maandag toegemaild. Wil je dat jouw uitslag bekend wordt, dan moet je dag aanvragen.

    Onwijs leuk idee!!

    En super orgineel, ik ga wel naar je profiel een berichtje sturen!

    xx lena


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Heey!!! STOER MAN!!!


    IK GA METEEN MEEDOEN!!!! =D


    Echt een tof orgineel idee!!! =)


    Kusjes Vanilla(H)(H)(yeah)(yeah)

    ooeiii sexy!! ga gelijk meedoen!(A)

    Leuk!!:D:D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    hoe vet :D ik ga m doen ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    cool :D


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik ook x]


    HaveFun!

    Ik doe mee =D
    Onwijs wijs !


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    mense er is wa vertraging door PrivetReasons dahdha

    njaa maakt niej uit maarem ik wil 'm ook doen!!!^^