• Ook ik ben gister naar TH geweest, maar ik heb niet alles gezien omdat ik halverwege ben afgevoerd. Ik viel bijna flauw en ik trilde echt héél erg, bleek dat die man mij al een tijdje in de gaten hield omdat hij dacht dat ik een epilepsie(of epelepsie?) aanval zou krijgen. Ik vind het vet jammer dat ik niet alles heb gezien (Na Phantomrider ben ik gegaan, ik heb nog een klein stukje van In Your Shadow gehoord toen ik wegliep.), maar tegelijkertijd was ik ook blij dat ik er weg kon. Het geduw en getrek was echt niet normaal, ademhalen was er onmogelijk.
    Geloof me, ik neem nooit meer staplaatsen! Voortaan ga ik lekker zitten, dan zie ik ze maar van iets verder weg.

    Wie heeft het nog meer (ongeveer) zo ervaren?

    ps; Zeg nu niet dat ik zeur, ik vond TH zelf echt helemaal geweldig!

    Klein editje; Ik krijg nu nog steeds geen normale lucht. Maar dat ligt aan mij, want ik heb 40% minder longinhoud én astma. Dus eigenlijk vroeg ik er ook gewoon om. :'D

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 18:32 ]


    everything, in time

    wow seg, ik zou het echt jammer vinden moest me zoeits overkomen ;o


    And all the girls in the front row scream your name.

    Daar ben ik 14 juni achter gekomen. Echt dat is gewoon gestoord! Ze kunnen niet eens effe normaal doen. Er kwam zo'n security gast naar mij 14 juni en wilde me er uit tillen maar van die vage fans begonnen ook aan mij te trekken om me terug die menigte in te krijgen. Sindsdien heb ik een trauma aan TH fans, ook al ben ik er zelf een... Dus had ik lekker de 23e een zit plaats! Ik zag alles echt goed en er was geen geduw of getrek ^^

    Toen ik in november naar jb was gegaan, had ik het ook een paar keer benauwd..
    vooral toen de deuren van Ahoy opengingen en iedereen elkaar duwde en rende om zo snel mogelijk naar binnen te komen >.<
    Een vriendin van mij struikelde zelfs en viel omdat iemand haar duwde..


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik was ook gewoon bijna flauwgevallen.
    ik werd opees so misselijk en draaierig.
    Toen ben ik maar even gaan zitten en ging het gelukkig wel weer goed :)


    I solemny swear i am up to no good

    Best wel erg voor je.
    Ik wist dat de andere fans zo hard zouden duwen, dus heb ik zitplaatsen genomen. Ik zat heel dicht bij het podium aan de kant van Tom dus ik was héél blij.


    One Day you'll remember me...

    nee nooit gehad.
    wel vaak genoeg gezien XD
    tokio hotel is dodend voor dunne tienermeisjes.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Waar stond je dan ergens?
    Ik stond daar bij Toms kant tweede rij en er werd eigenlijk maar heel weinig geduwd o_o Dat was echt zo relaxt!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Weet je, zo vooraan staan lijkt me alleen leuk omdat je dan details kan zien en ze kijken je misschien eens aan.

    Als je vanachter zit heb je dat inderdaad niet, maar het is veel relaxter.
    Ik kon mij gisteren vrij bewegen, zat bijna net tegenover het podium, hoorde het geluid heel zuiver en kon elke beweging goed volgen.
    Vanvoor staan is leuk, maar ik denk dat je er meer aan hebt om vanachter te staan. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar ik heb in Belgie weinig tot niets gemerkt van duwen en trekken "nzo...Het kan mss ook wel schelen dat ik pas ben binnengekomen om 8 uur, maar toch...Iedereen had vrij veel ruimte over, en er was nog plaats over vanachteren. Ik ben echt blij dat ik staanplaatse had, en geen zitplaatse! Maar ja...Als ge astma en minder longinhoud heb, begrijp ik het ergens wel hoor =)
    Mss volgende keer idd maar zitplaatsen nemen ;)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Eywa schreef:
    Weet je, zo vooraan staan lijkt me alleen leuk omdat je dan details kan zien en ze kijken je misschien eens aan.

    Als je vanachter zit heb je dat inderdaad niet, maar het is veel relaxter.
    Ik kon mij gisteren vrij bewegen, zat bijna net tegenover het podium, hoorde het geluid heel zuiver en kon elke beweging goed volgen.
    Vanvoor staan is leuk, maar ik denk dat je er meer aan hebt om vanachter te staan. ^^

    Vanvoor heb je wel de kans om een plectrum ofzo te vangen, maar ik zou eerlijk gezegd toch niet willen dat zo'n heel horde fans op mij afspringen voor die plectrum hoor^^
    Zo aan de zijkanten zie je ook wel vrij veel, en is het rustig^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    zo erg. ;O ik stond aan het hekken van het 2de vak, en daar stonden ze helemaal niet te duwen :o ik verschoot er zelf van. >.< ik dacht dat ik daar ook geplet ging worden, maar totaal nie. :o en je zag ze daar beter dan als je vanachter stond in het eerste vak want dan stond tenminste niemand meer voor je met zijn handen of camera ofso. >.<


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik ben nog nooit bij Tokio Hotel geweest


    No growth of the heart is ever a waste