• Wél, die story/stand alone zoek ik dus, maar ik vind hem écht nergens. Ook als ik heb intyp bij zoeken, lukt het niet- dus, kunnen jullie me helpen? Weet iemand wie hij schrijft of waar ik hem kan vinden? ;3 x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Prodigy heeft die geschreven, als ik het me goed herinner. (:

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 0:53 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    God, ik dacht gisteren daar ineens aan, haha. Slecht. Maar ik meen mij ook te herinneren dat die van Prodigy was.

    Ik las de titel en toen was het meteen:'Hé, die is van Jolien!' Dus zoals hierboven al genoemd is, is die van Prodigy. ^^

    Edit: Hij staat ook niet meer op Quizlet, dus heeft zoeken geen zin. x) Je kan hem hier uiteraard wel vinden.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 1:06 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Ik las de titel en toen was het meteen:'Hé, die is van Jolien!' Dus zoals hierboven al genoemd is, is die van Prodigy. ^^

    Edit: Hij staat ook niet meer op Quizlet, dus heeft zoeken geen zin. x) Je kan hem hier uiteraard wel vinden.



    Dankje, Maar ik heb er helemaal geen account op ;3

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 1:12 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)


    Dankje, Maar ik heb er helemaal geen account op ;3

    Je kan hem dus niet lezen.. Jolien is nu ook niet online, dus ik kan het ook niet vragen. En ik kopieer het niet zonder toestemming van haar naar Quizlet toe. Anders stuur je haar een pb'tje of ze hem weer op Quizlet wilt plaatsen of iets in die richting? (': Momenteel zou ik even geen andere oplossing weten, sorry.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Je kan hem dus niet lezen.. Jolien is nu ook niet online, dus ik kan het ook niet vragen. En ik kopieer het niet zonder toestemming van haar naar Quizlet toe. Anders stuur je haar een pb'tje of ze hem weer op Quizlet wilt plaatsen of iets in die richting? (': Momenteel zou ik even geen andere oplossing weten, sorry.


    Ik heb al een account aangemaakt, haha ;d


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ik heb al een account aangemaakt, haha ;d

    Haha, dat kan natuurlijk ook nog. Maar volgens mij moest je nog iets aanvinken om x-rated te kunnen lezen. Dat dácht ik, hoor. Maar dat weet ik niet meer zeker. x)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Haha, dat kan natuurlijk ook nog. Maar volgens mij moest je nog iets aanvinken om x-rated te kunnen lezen. Dat dácht ik, hoor. Maar dat weet ik niet meer zeker. x)


    Nee, ik kan het lezen ;3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Nee, ik kan het lezen ;3

    Haha, goed zo. :'D Zal ik het topic even melden en vragen om een slotje? ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Haha, goed zo. :'D Zal ik het topic even melden en vragen om een slotje? ^^


    Ja, goed ;d


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Slotje ^^