• Op school zijn mijn borsten vaak het onderwerp van gesprek. Ik ben 13 en heb cup D, dus ze vallen aardig op. Maargoed, heel veel mensen doen aardig tegen me en gaan met me om - Enkel vanwege borsten. En dat vreet mij dus een gedachte aan die erop lijkt alsof mensen mij dus niet mogen, maar enkel praten vanwege m'n borsten. En alsof dat nog niet erg genoeg is..
    Ik was verliefd. Verliefd op een goede vriend van me. Quincy. Dat weet hij en lang genoeg dacht ik dat het wederszijds was, want elke keer stuurde hij me smsjes met "ik hou van je" enzo. En ook als ik hem belde of hij mij belde was het zo, altijd ik hou van je, en lieverd enzo. Maargoed.. Ik wilde bijna vragen of we nou iets hebben of niet - En als-ie nee zou zeggen zou ik 'm vragen. Kom ik op msn, vraagt een jongen die zowel Quincy (m'n crush dus) als mij goed kent of ik 'm leuk vind. Ik zei ja, maar ik vroeg hoe hij dat weet. "Dat vertelde Quincy. En je moet nu niet boos worden maar ik moet het je laten zien want het is wel erg lullig". Dus ik vragen wat er is, stuurt die vriend van mij -en van Quinc- een gesprek tussen hem en Quincc. Leonardo -die vriend- vroeg aan hem waarom ik nog niet met hem had en dat hij me moest vragen want Leo wist dat Quinc me leuk vind ofzo. Zei Quincy; "Hoe kom je daarbij ik vind der tieten leuk maar dat vind iedereen".
    En nu ben ik boos, teleurgesteld en verdrietig tegelijk. Ik weet niet wat ik moet doen, ik ben ook echt heel erg boos en ik moest gewoon huilen net. Maar wat moet ik doen? Moet ik 'm negeren, of Leonardo niet geloven, of wat? Ik ben het even allemaal kwijt.
    Bedankt voor het lezen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik zou eens goed met die Quincy gaan praten. Want weet je, jongens kunnen héél anders doen tegenover hun vrienden dan dat ze werkelijk zijn.
    Ik hoop dat alles goed komt voor je.

    Jeeeezus, die opmerking is echt respectloos.
    Ik zou hem gaan negeren.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Lovely, je weet wat ik gezegt heb. Ik wens je echt heeeeeeeeeeel veel sterkte. Als er iets, bellen of essemessen jij! Blijf niet alleen met je problemen zitten. En oh ja, praat erover met die Quincy als je een beetje afgekoeld bent. (flower)
    - ik zit op oud account; ben gewoon Cacharel (: -

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 19:59 ]

    Je kunt altijd met hem gaan praten of het waar is, een verhaal heeft altijd twee kanten.


    We can only learn to love by loving.

    UNCOMMON schreef:
    Ik zou eens goed met die Quincy gaan praten. Want weet je, jongens kunnen héél anders doen tegenover hun vrienden dan dat ze werkelijk zijn.
    Ik hoop dat alles goed komt voor je.


    Ja, zoiets dacht ik ook al, maar aan de andere kant denk ik weer: Zijn het stoere praatjes of meent ie het gewoon..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Pff. Wat zielig, zeg.
    Jongens zijn soms gaar over je met vrienden, dus je kan beter eerst met hem praten dan hem dood te negeren en hij zich afvraagt wat er is, terwijl hij het misschien helemaal niet zo had bedoeld.

    Ik ken je probleem btw, ik had op mijn 14e ook cup D en nu heb ik E.
    Er werd eerst veel over gepraat ofzo, en een vriendin van me zei dat een wijf had gezegt waar ik eerst mee bevriend was dat jongens alleen op mij vielen om mijn tieten, zó zielig gewoon.

    Suffer schreef:
    (...)

    Ja, zoiets dacht ik ook al, maar aan de andere kant denk ik weer: Zijn het stoere praatjes of meent ie het gewoon..

    Daarom raad ik je aan om echt -liefste onder vier ogen- met hem te praten. Daarna weet je het zeker :]

    UNCOMMON schreef:
    Ik zou eens goed met die Quincy gaan praten. Want weet je, jongens kunnen héél anders doen tegenover hun vrienden dan dat ze werkelijk zijn.
    Ik hoop dat alles goed komt voor je.


    None but ourselves can free our minds.

    Vandaal schreef:
    Je kunt altijd met hem gaan praten of het waar is, een verhaal heeft altijd twee kanten.


    Daar heb je gelijk in natuurlijk. Maar ik weet niet of ik hem liever wil bellen of op msn of per sms. Ik ben bang dat ik woorden gebruik waar ik spijt van krijg.

    Temerarious schreef:
    Jeeeezus, die opmerking is echt respectloos.
    Ik zou hem gaan negeren.

    Ja, ik had het ook echt niet van hem verwacht. o_O

    HOI schreef:
    Lovely, je weet wat ik gezegt heb. Ik wens je echt heeeeeeeeeeel veel sterkte. Als er iets, bellen of essemessen jij! Blijf niet alleen met je problemen zitten. En oh ja, praat erover met die Quincy als je een beetje afgekoeld bent.
    - ik zit op oud account; ben gewoon Cacharerl (: -[


    Dankjewel lieverd. <3

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 19:58 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Daar heb je gelijk in natuurlijk. Maar ik weet niet of ik hem liever wil bellen of op msn of per sms. Ik ben bang dat ik woorden gebruik waar ik spijt van krijg.
    Ga dan naar hem toe, dan weet je zeker dat hij niet liegt. tenminste dan kun je zien of hij niet liegt.


    We can only learn to love by loving.

    Kissable schreef:
    Pff. Wat zielig, zeg.
    Jongens zijn soms gaar over je met vrienden, dus je kan beter eerst met hem praten dan hem dood te negeren en hij zich afvraagt wat er is, terwijl hij het misschien helemaal niet zo had bedoeld.

    Ik ken je probleem btw, ik had op mijn 14e ook cup D en nu heb ik E.
    Er werd eerst veel over gepraat ofzo, en een vriendin van me zei dat een wijf had gezegt waar ik eerst mee bevriend was dat jongens alleen op mij vielen om mijn tieten, zó zielig gewoon.


    Inderdaad. Dus jij weet wel hoe het voelt om dikke borsten te hebben. Het is geen pretje, maar dat dat naar zulke dingen moet lijden is ook kut.. Maar ik ga inderdaad wel even met hem praten.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Praat met hem, jongens praten altijd anders tegen hun vrienden en alle jongens dan ze tegen meisjes doen.


    Suffer schreef:
    (...)

    Ja, zoiets dacht ik ook al, maar aan de andere kant denk ik weer: Zijn het stoere praatjes of meent ie het gewoon..


    Tegen vrienden is het vaak stoere praat, trust me.
    Sorry dat het verkeerd was geschreven

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 20:06 ]


    We Are Slaves Of The Night - Darren Shan

    Ach meis, op een gegeven moment vinden ze het normaal en zijn ze er aan gewend. Wees er trots op, push up die tieten haha. na verloop van tijd weet je wel wie je kan vertrouwen en wie niet. Dus ik wens je er heel veel succes mee! x

    Kissable schreef:
    Ach meis, op een gegeven moment vinden ze het normaal en zijn ze er aan gewend. Wees er trots op, push up die tieten haha. na verloop van tijd weet je wel wie je kan vertrouwen en wie niet. Dus ik wens je er heel veel succes mee! x


    Da's lief van je. (:
    Hartstikke bedankt!


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik zou met hem praten. Ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt. Ik was de enige in het 6e leerjaar die haar maandstonden al had. Meisjes roddelde erover en enkele jongens kwamen het te weten. Heel gênant. Want een jongen kwam naar me toe en zei;
    'Heb je écht je maandstonden?'
    Ik zeg: 'Ja.'
    'Dus je kunt zwanger worden?'
    Ik vloog helemaal uit. Vreselijk. Maar dat van jou lijkt me nog erger. ;o

    Praat met hem, als hij dat écht heeft gezegd dan zou ik hem met de grond gelijk maken. (:


    All this dampness is damp.