• Een nieuw schooljaar is aangebroken op het McKinley High. Finn is in de war als hij merkt dat hij nog steeds van Rachel houd ondanks dat hun liefde beëindigt is. Jammer voor Finn, is Rachel druk bezig om de top te behalen en denkt net als Mercedes even niet aan jongens. Kurt is weer terug op het Mckinley High, dit keer samen met Blaine, en Kurt is nog altijd onvoorwaardelijk verliefd op hem, maar wat als Blaine toch geen homo blijkt te zijn. De liefde tussen Artie en Brittany is sterker dan ooit tevoren, maar de liefde tussen Quinn en Sam lijkt steeds zwakker te worden. Komt het nog wel goed met de repetities voor Sectionals? Speel mee en bepaal Glee’s toekomst !


    Inspringen kan altijd !!!

    Rollen :
    - Rachel BerryDoor Shithead
    - Finn Hudson
    - Will Schuester
    - Mercedes Jones
    - Kurt HummelDoor LAURAgleek
    - Blaine Anderson
    - Noah PuckermanDoor Assassin
    - Artie Abrams
    - Tina CohenDoor Gleelover
    - Quinn FabrayDoor Mstomkaulitz
    - Santana Lopez Door Belieburx
    - Brittany PierceDoor WitchElphaba
    - Sue SylvesterDoor xSnoepjex
    - Mike Chang
    - Sam Evans
    - Emma Pillsbury


    Iedereen is vrijgezel behalve Artie en Brittany + Quinn en Sam, het is net uit tussen rachel en Finn!!

    Invullen( dubbele rol mag):
    Rol :
    Karakter( het karakter mag ietsjes uitwijken van die uit de serie maar niet teveel):
    Door:

    Rol : Rachel Berry
    Karakter( het karakter mag ietsjes uitwijken van die uit de serie maar niet teveel):Rachel doet er alles aan om aan de top te komen, Ze moet en zal die Tony binnenhalen. Na haar breakup met Finn(die na hun breakup nog steeds iets voor haar voelt) is ze even klaar met jongens, althans dat denkt ze, want diep van binnen begint er iets opteborrelen voor een bepaalde persoon... (Blaine, die bisexueel blijkt te zijn)
    Door: Shithead

    Rol: - Santana Lopez
    Karakter: Santana doet er alles voor om de beste zangeres te zijn. Ze laat zich door niemand stoppen, en duwt alles en iedereen aan de kant om er zelf te komen.
    Door: Belieburx .

    rol: quinn fabray
    karakter:best wel aardig meisje en is best gelovig ze was best populair
    Door Mstomkaulitz .

    Rol : Sue Sylvester
    Karakter : Erg nieuwsgierig en doet er alles aan om geheimen te weten te komen. Erg gemeen en zonder mededogen.
    Door: xSnoepjex
    .
    Rol : Tina Cohen
    Karakter : erg verlegen meisje en zegt niet erg veel.
    Ze was vroeger altijd gesloten maar sinds ze in de glee club is dat minder geworden
    door: GleeLover .

    Rol: Brittany Pierce
    Karakter: Lief, wil anderen helpen, houd niet van Britney Spears muziek,helpt aderen graag.
    Door: WitchElphaba .

    Rol: Noah 'Puck' Puckerman
    Karakter: Puck is erg gesteld op zijn populariteit en op meisjes. Hij luisterd maar zelden naar zijn hart en doet liever het tegenovergestelde. Bij Glee hoeft hij niet perse in de spotlight te staan. Hij speelt football en word weer langzaam aan vrienden met Finn.
    Door: Assassin

    Rol : Kurt Hummel.
    Karakter( het karakter mag ietsjes uitwijken van die uit de serie maar niet teveel): Kurt is gesloten naar andere mensen toe,maar bij zijn vrienden voelt hij zich thuis. Op school word hij gepest omdat hij op jongens valt,maar als hij naar een andere school gaat,ontmoet hij iemand en diegene word speciaal voor hem.
    Door: LAURAgleek .



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 12:32 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Rol: - Santana Lopez
    Karakter: Santana doet er alles voor om de beste zangeres te zijn. Ze laat zich door niemand stoppen, en duwt alles en iedereen aan de kant om er zelf te komen.
    Door: Belieburx


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Rol: - Santana Lopez
    Karakter: Santana doet er alles voor om de beste zangeres te zijn. Ze laat zich door niemand stoppen, en duwt alles en iedereen aan de kant om er zelf te komen.
    Door: Belieburx

    ik heb je erbij gezet nu nog wachten op de anderen ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    rol: quinn fabray
    karakter:best wel aardig meisje en is best gelovig ze was best populair
    Door Mstomkaulitz


    Live like there's no tomorrow

    Hmm, ik wilde eigenlijk Santana, maar die kan niet meer.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    Hmm, ik wilde eigenlijk Santana, maar die kan niet meer.

    Misschien kan je Brittany doen ?? is ook een cheerleader :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)
    Misschien kan je Brittany doen ?? is ook een cheerleader :P


    Hmm, geen zin in, hahaha. Santana is mijn favoriete. (:

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 20:26 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil Sue ;3
    xd
    of Kurt,
    maar ik doe al mee aan een paar rpg's dus dan ga ik deze en die andere verwaarlozen ;x


    Me so good.

    Pirates schreef:
    (...)

    Hmm, geen zin in, hahaha. Santana is mijn favoriete. (:

    oke jammer ;) ja Santana is inderdaad een van de leukste personages..


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    xSnoepjex schreef:
    Ik wil Sue ;3
    xd
    of Kurt,
    maar ik doe al mee aan een paar rpg's dus dan ga ik deze en die andere verwaarlozen ;x

    Oo oke naja dan moet je maar even kijken ;) moet ik ze voor je reserveren ?? xD


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)
    Oo oke naja dan moet je maar even kijken ;) moet ik ze voor je reserveren ?? xD

    Ik doe gewoon mee, vertel het me maar wanneer ik het hier verwaarloos xd


    Me so good.

    Rol : Sue Sylvester
    Karakter : Erg nieuwsgierig en doet er alles aan om geheimen te weten te komen. Erg gemeen en zonder mededogen.
    Door: xSnoepjex


    -ik heb niet heeeel veel verstand van Glee, ik kijk het wel, maar ik weet niet alles ;s-


    Me so good.

    ik weet niet echt hoe dit werkt :$
    maar het lijkt me leuk en ik zal graag mee willen doen

    Rol : Tina Cohen
    Karakter : erg verlegen meisje en zegt niet erg veel.
    Ze was vroeger altijd gesloten maar sinds ze in de glee club is dat minder geworden
    door: GleeLover


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Als Tina iets met Kurt mag dan neem ik Tina xD Of ik doe tina dan wel xD

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 21:06 ]

    *domme vraag* Wat houdt een rpg precies in? *domme vraag*


    Gleek and proud <3

    Rol: Brittany Pierce
    Karakter: Lief, wil anderen helpen, houd niet van Britney Spears muziek,helpt aderen graag.
    Door: WitchElphaba