• Een meisje uit mijn klas douchet(hoe spel je dat?) een keer per twee weken. Ik vond haar er altijd al slonzig uitzien, ze stonk ook altijd en haar haren zijn vaak vettig. Maar nu weet ik ook waarom. Haar nieuwe naam is smeermaaike. Bah, ik vind dat zo vies. Zal wel niet aan mij liggen, hoop ik.

    Nog meer mensen met smeerkezen in de klas?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 17:35 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik had eerder ook altijd vet haar, hoe goed of vaak ik het ook probeerde te wassen, dat hoeft niet per se met te weinig douchen te maken te hebben. Gelukkig ben ik nu wel van mijn vette haar periode af btw.
    En echt élke dag douchen doe ik nou ook niet meer, maar sowieso wel 4/5 keer per week. Het ligt er ook aan wat ik de dag gedaan heb. Veel gezweet, veel buiten geweest, met zand of whatever gekloot, of gewoon vinden dat mijn haar niet zit, ja dan douche ik wel. En als ik ongesteld ben wel elke dag. Dus eigenlijk snap ik niet wat daar vies aan is? Ik heb nog nooit gehoord dat ik stink.
    En 1 keer in de 2 weken douchen is dan misschien inderdaad wel niet veel, maar zoals iemand anders hier ook al zei: daar kan ze haar eigen redenen voor hebben hè. Misschien nooit tijd, misschien vreemde thuissituatie?
    En ik vind het erg dat jullie haar zo noemen, mensen pesten die sowieso al vriendloos zijn doe je niet, en ook niet omdat je vind dat je daar een reden voor hebt. "Smeermaaike smeermaaike" "kansloos als je haar zo noemt" "ja moet ze maar douchen." Ja zo ken ik er ook nog wel een paar hoor. "Emo emo" "kansloos" ja moet zij ook maar hetzelfde dragen als wij"
    Hoe vies het misschien ook wel is dat ze zo weinig doucht, haar daarom pesten doe je gewoon niet.


    Scream for mercy!

    Onderbroek schreef:
    Gatverdamme o_o


    If we had not a soul, music would have created it.