• Op school zijn mijn borsten vaak het onderwerp van gesprek. Ik ben 13 en heb cup D, dus ze vallen aardig op. Maargoed, heel veel mensen doen aardig tegen me en gaan met me om - Enkel vanwege borsten. En dat vreet mij dus een gedachte aan die erop lijkt alsof mensen mij dus niet mogen, maar enkel praten vanwege m'n borsten. En alsof dat nog niet erg genoeg is..
    Ik was verliefd. Verliefd op een goede vriend van me. Quincy. Dat weet hij en lang genoeg dacht ik dat het wederszijds was, want elke keer stuurde hij me smsjes met "ik hou van je" enzo. En ook als ik hem belde of hij mij belde was het zo, altijd ik hou van je, en lieverd enzo. Maargoed.. Ik wilde bijna vragen of we nou iets hebben of niet - En als-ie nee zou zeggen zou ik 'm vragen. Kom ik op msn, vraagt een jongen die zowel Quincy (m'n crush dus) als mij goed kent of ik 'm leuk vind. Ik zei ja, maar ik vroeg hoe hij dat weet. "Dat vertelde Quincy. En je moet nu niet boos worden maar ik moet het je laten zien want het is wel erg lullig". Dus ik vragen wat er is, stuurt die vriend van mij -en van Quinc- een gesprek tussen hem en Quincc. Leonardo -die vriend- vroeg aan hem waarom ik nog niet met hem had en dat hij me moest vragen want Leo wist dat Quinc me leuk vind ofzo. Zei Quincy; "Hoe kom je daarbij ik vind der tieten leuk maar dat vind iedereen".
    En nu ben ik boos, teleurgesteld en verdrietig tegelijk. Ik weet niet wat ik moet doen, ik ben ook echt heel erg boos en ik moest gewoon huilen net. Maar wat moet ik doen? Moet ik 'm negeren, of Leonardo niet geloven, of wat? Ik ben het even allemaal kwijt.
    Bedankt voor het lezen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    UNCOMMON schreef:
    Ik zou eens goed met die Quincy gaan praten. Want weet je, jongens kunnen héél anders doen tegenover hun vrienden dan dat ze werkelijk zijn.
    Ik hoop dat alles goed komt voor je.


    Never run out of reasons to smile...

    Spaceship schreef:
    Ik zou met hem praten. Ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt. Ik was de enige in het 6e leerjaar die haar maandstonden al had. Meisjes roddelde erover en enkele jongens kwamen het te weten. Heel gênant. Want een jongen kwam naar me toe en zei;
    'Heb je écht je maandstonden?'
    Ik zeg: 'Ja.'
    'Dus je kunt zwanger worden?'
    Ik vloog helemaal uit. Vreselijk. Maar dat van jou lijkt me nog erger. ;o

    Praat met hem, als hij dat écht heeft gezegd dan zou ik hem met de grond gelijk maken. (:


    Inderdaad. Ik wil ook met hem praten, maar hij weigert m'n oproepen -Dat hoor ik omdat-ie eerst wel overgaat en opgenomen en weer opgehangen wordt- en hij beantwoordt m'n smsjes niet maar die heeft-ie ALTIJD bij zich. Hij was zelfs op msn net en toen ik online kwam was ie weer offline. Dan is het wat mij betreft klaar.

    Ik heb hem net gestuurd;
    "Ik weet niet of je van plan bent om op msn te komen of iets dergelijks.. Maar ik moet echt met je praten, ik wil weten wat er allemaal aan de hand is Quinc. X"


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    je kunt beter met hem gaan praten. jongens doen vaak gewoon stoer bij hun vrienden... misschien zeg hij het alleen maar. en als hij het meent ben ik het eens met spaceship, met de grond gelijk maken XD


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    Temerarious schreef:
    Jeeeezus, die opmerking is echt respectloos.
    Ik zou hem gaan negeren.

    UNCOMMON schreef:
    Ik zou eens goed met die Quincy gaan praten. Want weet je, jongens kunnen héél anders doen tegenover hun vrienden dan dat ze werkelijk zijn.
    Ik hoop dat alles goed komt voor je.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jeetje dat is echt lullig voor je.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb Cup E.. maar daar heb ik echt geen last van.
    Maar OMG wat een sukkel zeg.


    Life is hard and then we die

    Wat een respectloze kerel! ö
    Ik heb precies hetzelfde probleem. En dan hoor je dat een paar vrienden een gesprek hebben over je borsten. Dan voel je je nogal, raar..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Spaceship schreef:
    Ik zou met hem praten. Ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt. Ik was de enige in het 6e leerjaar die haar maandstonden al had. Meisjes roddelde erover en enkele jongens kwamen het te weten. Heel gênant. Want een jongen kwam naar me toe en zei;
    'Heb je écht je maandstonden?'
    Ik zeg: 'Ja.'
    'Dus je kunt zwanger worden?'
    Ik vloog helemaal uit. Vreselijk. Maar dat van jou lijkt me nog erger. ;o

    Praat met hem, als hij dat écht heeft gezegd dan zou ik hem met de grond gelijk maken. (:


    Verschil tussen echt gezegt of echt gemeend?

    Hmm,, ik ben een jongen, ik verwachte dat als het geen playa oid is dat hij het: of niet gezegt heeft, en als hij het wel heeft gezegt, dat hij het gewoon niet heeft gemeend omdat jongens soms zo tegen elkaar praten -ervaring met 'vrienden' en andere jongens-

    Oh, en btw, als je iets met hem wilt/als je denkt dat jullie al wat hebben, vraag of hij met je wilt, want ik persoonlijk zou niet reageren met "hebben we niet dan al wat?" ;)
    Sterkte!


    We Are Slaves Of The Night - Darren Shan

    Op Quincy afstappen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb 'm gebeld en dat maakt het nog moeilijker...


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    UNCOMMON schreef:
    Ik zou eens goed met die Quincy gaan praten. Want weet je, jongens kunnen héél anders doen tegenover hun vrienden dan dat ze werkelijk zijn.
    Ik hoop dat alles goed komt voor je.

    Suffer schreef:
    Ik heb 'm gebeld en dat maakt het nog moeilijker...
    Ga naar hem toe.


    Life is hard and then we die

    Suffer schreef:
    Ik heb 'm gebeld en dat maakt het nog moeilijker...

    Als je iemand nodig hebt <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @ Renée
    Bedankt mop (;

    OT:
    Hij zei dus dat ie me wel leuk vind en dat ie dat zei omdat ie gek werd omdat ze hem steeds hosselaar en mooiboy noemden. Hij zei nu dat ik zelf maar moet weten wie ik geloof..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny