• Op school zijn mijn borsten vaak het onderwerp van gesprek. Ik ben 13 en heb cup D, dus ze vallen aardig op. Maargoed, heel veel mensen doen aardig tegen me en gaan met me om - Enkel vanwege borsten. En dat vreet mij dus een gedachte aan die erop lijkt alsof mensen mij dus niet mogen, maar enkel praten vanwege m'n borsten. En alsof dat nog niet erg genoeg is..
    Ik was verliefd. Verliefd op een goede vriend van me. Quincy. Dat weet hij en lang genoeg dacht ik dat het wederszijds was, want elke keer stuurde hij me smsjes met "ik hou van je" enzo. En ook als ik hem belde of hij mij belde was het zo, altijd ik hou van je, en lieverd enzo. Maargoed.. Ik wilde bijna vragen of we nou iets hebben of niet - En als-ie nee zou zeggen zou ik 'm vragen. Kom ik op msn, vraagt een jongen die zowel Quincy (m'n crush dus) als mij goed kent of ik 'm leuk vind. Ik zei ja, maar ik vroeg hoe hij dat weet. "Dat vertelde Quincy. En je moet nu niet boos worden maar ik moet het je laten zien want het is wel erg lullig". Dus ik vragen wat er is, stuurt die vriend van mij -en van Quinc- een gesprek tussen hem en Quincc. Leonardo -die vriend- vroeg aan hem waarom ik nog niet met hem had en dat hij me moest vragen want Leo wist dat Quinc me leuk vind ofzo. Zei Quincy; "Hoe kom je daarbij ik vind der tieten leuk maar dat vind iedereen".
    En nu ben ik boos, teleurgesteld en verdrietig tegelijk. Ik weet niet wat ik moet doen, ik ben ook echt heel erg boos en ik moest gewoon huilen net. Maar wat moet ik doen? Moet ik 'm negeren, of Leonardo niet geloven, of wat? Ik ben het even allemaal kwijt.
    Bedankt voor het lezen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    UNCOMMON schreef:
    Ik zou eens goed met die Quincy gaan praten. Want weet je, jongens kunnen héél anders doen tegenover hun vrienden dan dat ze werkelijk zijn.
    Ik hoop dat alles goed komt voor je.


    cakes taking over the world

    Suffer schreef:
    @ Renée
    Bedankt mop (;

    OT:
    Hij zei dus dat ie me wel leuk vind en dat ie dat zei omdat ie gek werd omdat ze hem steeds hosselaar en mooiboy noemden. Hij zei nu dat ik zelf maar moet weten wie ik geloof..

    Jeetje, wat een kutsituatie heb je toch weer <3

    Een vriendin van mij heeft hetzelfde, jong en hele grote borsten.
    Ik ben het met UNCOMMON eens.
    Jongens zijn tegen hun vrienden vaak stoer.
    Ik zou eens flink met hem gaan praten, blijkt het dan alsnog dat hij het alleen maar voor je borsten doet; kappen ermee!


    It's gonna get a lot worse before it gets better.

    ik zou gewoon met hem praten, en als je bang bent om woorden te gebruiken waar je later spijt van krijgt zou ik eerst opschrijven wat je hem wil zeggen(helpt mij altijd)maar ik zou niet via de computer of telefoon met hem praten, je weet nooit er andere mensen bij zijn en bij zo'n gesprek is het denk ik niet zo prettig als iemand anders het hoord terwijl het diegene niks aangaat.
    Veel succes:)


    Snape Snape Severus Snape Dumbledore!