• Fotoooooooooo's !

    Ik ben nog helemaal onder de indruk van dat concert. ._.

    Woensdagavond was ik naar Charissa / TOMSDICK gegaan, zodat we de volgende ochtend samen naar Vorst Nationaal konden. Donderdag zijn we rond tien uur vertrokken en een beetje voor elf waren we daar. Er stond al heul veel vol. ._.

    Ze hadden de rijen in vakken verdeelt. Het eerste vak was net vol, daar mochten we niet meer in, dus stonden we in het tweede vak tegen het dranghek van het eerste vak. Vlak naast het ingangetje van het eerste vak. Ik vond de tijd wel snel vooruit gaan, maar Charissa niet, haha. :'D

    Maar jongeh, er stond een groepje Walen van rond de dertien - veertien jaar en die duwden zo hard. oO Echt niet normaal wat een hoeren. Ja, ik scheld en nee dat gaan de mods niet veranderen, want het waren echt de grootste hoeren die ik ooit ben tegengekomen. ._.

    Om vijf uur begon het natuurlijk heel hard te regenen. ==' Gelukkig lieten ze ons speciaal een kwartier vroeger in de zaal. Ticketje laten zien, zak controleren en rennen maar. De staanplaatsen waren ook in twee stukken verdeeld. Vonden wij die ingang van het eerste vak niet, waardoor we er uiteindelijk niet meer in mochten. ._. Toen zijn we maar tegen het hek van het tweede vak gaan staan, waar je eigenlijk een veel beter zicht had dan in het eerste vak achteraan.

    Toen kwam Evelien en Julie eraan lopen, vrienden van Charissa. Zij hadden een M&G, net zoals Joyce en Tiny, maar die hebben we niet meer gezien. Evelien had dus Charissa's boekje laten handtekenen en de spandoek die ze samen voor Werchter Boutique hadden gemaakt. Echt lief. :'D

    Na een tijdje begonnen ze met een DJ-set, haha. Was wel vet, dikke sfeer enzo. Dat was dan in de plaats van een echt voorprogramma.

    Dan het concert zelf, ik was helemaal onder de indruk. Meer heb ik niet te zeggen, echt vet. Toen Bill op een bepaald moment de catwalk opkwam, hielden Charissa en ik die gehandtekende spandoek op, zodat hij het zou zien. Hij herkende dat ding, aangezien hij die bij de M&G al gezien had, las hem, lachte naar Charissa en liep weer naar het grote podium. Tom deed ook een keertje moeite om te komen lezen, maar dat ging niet met z'n gitaar.

    Hun helemaal blij haha. :'D

    Verder heb ik er niet veel aan toe te voegen, want ik moet nu toch echt naar school. ._.


    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 20:50 ]

    Gha, 't was geweldig. & euhm, heeft Charissa jou de groetjes van me gedaan?(cat)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb da spanddoek nog gezien in het publiek ;D Dat was toch de eerste rij in het tweede vak he ? ^^

    Irgendwann schreef:
    Ik heb da spanddoek nog gezien in het publiek ;D Dat was toch de eerste rij in het tweede vak he ? ^^

    Ja :'D

    Alysse schreef:
    Gha, 't was geweldig. & euhm, heeft Charissa jou de groetjes van me gedaan?(cat)

    Uhu. :Y)

    Echt zo cool! Omg ;o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gabbana schreef:
    (...)
    Uhu. :Y)

    Goed zo. We waren jou en Charissa aan het zoeken omdat we wisten dat jullie daar aan die hekken stonden en we stonden daar ook ergens but, we wisten niet welke kant. Ghéhe.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Goed zo. We waren jou en Charissa aan het zoeken omdat we wisten dat jullie daar aan die hekken stonden en we stonden daar ook ergens but, we wisten niet welke kant. Ghéhe.

    Ooh, stom dat we elkaar niet gezien hebben. o.o

    In de rij wilde ik ook Skitt opzoeken, maar het was afgesloten, dus mocht ik niet meer uit de rij. Was ook echt dom. :'D

    Gabbana schreef:
    (...)
    Ooh, stom dat we elkaar niet gezien hebben. o.o

    In de rij wilde ik ook Skitt opzoeken, maar het was afgesloten, dus mocht ik niet meer uit de rij. Was ook echt dom. :'D
    Ik heb
    Skitt wel gezien,ze stond even bij ons.En ik heb een stuk of 7,8 mensen van Quizlet gezien _O_

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 0:30 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Fiction schreef:
    (...)Ik heb
    Skitt wel gezien,ze stond even bij ons.En ik een stuk of 7,8 mensen van Quizlet gezien _O_

    Wie allemaal? oO

    Haha, zalig! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Gabbana schreef:
    (...)
    Ja :'D

    Dan heb ik jullie zien staan ;D

    Gabbana schreef:
    (...)
    Wie allemaal? oO

    Compass,JustLikeyou,Ispiration,Alysse,Outrages,Nj,xSKITT die heb ik gezien,gesproken en bij sommige bijgestaan tijdens het concert en Hoffnung heb ik gezien.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 17:28 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Gabbana schreef:
    (...)
    Ooh, stom dat we elkaar niet gezien hebben. o.o

    In de rij wilde ik ook Skitt opzoeken, maar het was afgesloten, dus mocht ik niet meer uit de rij. Was ook echt dom. :'D

    Skitt wou ik ook zien : | Man, ik was op de héénweg aan het flippen; Ik moest van mijn mama dus nog naar school. Ben ik na school meteen naar Vorst vertrokken. Like stonden we daar vet lang in file. Waren we er om stipt 8 uur joh ;o Dacht ik dat we niets gingen kunnen zien. Ging ik een beetje tussen iedereen tussenwringen. Stond ik bij Eva die er al om 3 uur was.. :'D Ghéhe.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Skitt wou ik ook zien : | Man, ik was op de héénweg aan het flippen; Ik moest van mijn mama dus nog naar school. Ben ik na school meteen naar Vorst vertrokken. Like stonden we daar vet lang in file. Waren we er om stipt 8 uur joh ;o Dacht ik dat we niets gingen kunnen zien. Ging ik een beetje tussen iedereen tussenwringen. Stond ik bij Eva die er al om 3 uur was.. :'D Ghéhe.

    Jah ik verschoot dat jullie ineens naast ons stonden! Ik dachten dat jullie niet meer op tijd gingen zijn.


    I need you like a heart needs a beat

    Fiction schreef:
    (...)
    Jah ik verschoot dat jullie ineens naast ons stonden! Ik dachten dat jullie niet meer op tijd gingen zijn.

    Gahaha. Dat dacht ik dus ook. Stonden we al bekan een uur in de file. Was het kwart na 7 ofzo. Zeide ze op de radio dat het een uur of langer nog file ging zijn. Man, ik werd er depri van ;d


    Some people make the world special just by being in it