• Zo'n meisje in dr msnnaam.
    'Ik raakte Georgs schouder met een lichtstokje :D en miste Bill op een haar :P'
    Ik vind dat echt fucking sick, net alsof zij het grappig zou vinden als dr lichtstokjes naar dr gekeilt werden door 100 mensen tegelijk. >.<
    Ik kan daar zo boos om worden. :'D


    blame the bully.

    o-o Omg. Dude, als ik Georg was geweest had ik al die lichtjes keihard terug gegooid. Toen al die meiden die lichtjes gingen gooien zat ik echt zo te kijken van ';_; Zullen ze leuk vinden'.
    Ik vind het trouwens altijd raar als mensen zeggen 'BILL KEEK NAAR ME'. Dude, hij keek naar bijna iedereen? Want als hij naar het plafond zou blijven kijken zou dat ook echt raar zijn bij een concert.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Terrorist schreef:
    o-o Omg. Dude, als ik Georg was geweest had ik al die lichtjes keihard terug gegooid. Toen al die meiden die lichtjes gingen gooien zat ik echt zo te kijken van ';_; Zullen ze leuk vinden'.
    Ik vind het trouwens altijd raar als mensen zeggen 'BILL KEEK NAAR ME'. Dude, hij keek naar bijna iedereen? Want als hij naar het plafond zou blijven kijken zou dat ook echt raar zijn bij een concert.

    Ja inderdaad, ze kunnen amper nog spelen door al die dingen die ze naar hun kop krijgen, dat is toch niks om trots op te wezen?
    En inderdaad, ook zoiets triests, maar wel lachwekkend, laat hun maar denken, het is toch niet zo. :'D


    blame the bully.

    helemaal hyper omdat ze iemand heeft aangetikt met een lichtstokje. wauw.

    Ja of mensen die in hun msnnaam zetten: 'Tokio hotel was geweldig! Alleen tom maakte wel een aantal fouten:P'
    Dan heb ik ook zoiets van 'meen je nou echt dat je dáár op gaat letten als je bij een concert bent? Je hebt niet eens verstand van muziek, dus doe ook niet alsof je er verstand van hebt.'
    ARGH, om gek van te worden ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Haha omg :')
    Dat deed een vriendin van me bij Bullet For My Valentine en toen gooide ze hem bijna tegen Matt's hoofd aan en Matt ging die toen net zo hard weer terug gooien x'D


    dream, dare, fly!

    Nouzeg, zeg maar dat ze vanavond taart moeten halen en het maar een flink gaan moeten vieren.

    Sneuiigheid.

    ANNExROCKT schreef:
    Haha omg :')
    Dat deed een vriendin van me bij Bullet For My Valentine en toen gooide ze hem bijna tegen Matt's hoofd aan en Matt ging die toen net zo hard weer terug gooien x'D

    Whhaa., das tog best geniaal ;o
    En dan in je msn naam zetten
    'OMG, Matt heeft mijn lichtstokje terug gegooit. ;o Hij wou hem vast niet hebben ;'[


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Terrorist schreef:
    o-o Omg. Dude, als ik Georg was geweest had ik al die lichtjes keihard terug gegooid. Toen al die meiden die lichtjes gingen gooien zat ik echt zo te kijken van ';_; Zullen ze leuk vinden'.
    Ik vind het trouwens altijd raar als mensen zeggen 'BILL KEEK NAAR ME'. Dude, hij keek naar bijna iedereen? Want als hij naar het plafond zou blijven kijken zou dat ook echt raar zijn bij een concert.


    *próest het uit*

    Ik ben het echt zó eens met jou! Alsof Bill niemand aankijkt tijdens het concert! Natuurlijk doet ie dat! En waarom gooien mensen lichtjes? Wat is de lol van je idool pijndoen?! O.O


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Oh ik heb dat op film! Z'n meisje gooit een lichtstokje, die kwam tegen Bill aan. En hij kijkt echt zo van "Wie deeed dat?!" En dan gaat hij ook nog met zijn hand het publiek in kijken en zoekend naar diegene. Beginnen die meisjes blij te zwaaien! O.o

    Ik gooi niks, zelfs geen knuffels, die kunnen ook vervelend aankomen.


    -

    Rugzak schreef:
    (...)
    Whhaa., das tog best geniaal ;o
    En dan in je msn naam zetten
    'OMG, Matt heeft mijn lichtstokje terug gegooit. ;o Hij wou hem vast niet hebben ;'[


    Hahaha inderdaad! x'D


    dream, dare, fly!

    ja en ik ga met tom trouwen omdat hij naar me keek en het was zo geweldig omdat Bill me aanraakte en blah blah blah...

    Fan zijn is oké, maar ze moeten zich wel een beetje inhouden!. en dat zegt een trouwe Tokio Hotel fan :D

    Captivity schreef:
    ja en ik ga met tom trouwen omdat hij naar me keek en het was zo geweldig omdat Bill me aanraakte en blah blah blah...

    Fan zijn is oké, maar ze moeten zich wel een beetje inhouden!. en dat zegt een trouwe Tokio Hotel fan :D

    Triest.


    Life is hard and then we die

    ANNExROCKT schreef:
    Haha omg :')
    Dat deed een vriendin van me bij Bullet For My Valentine en toen gooide ze hem bijna tegen Matt's hoofd aan en Matt ging die toen net zo hard weer terug gooien x'D

    Ja, noh, jammer dat TH ook niet wat meer pit heeft in dat soort dingen. :'D


    blame the bully.

    BK schreef:
    Oh ik heb dat op film! Z'n meisje gooit een lichtstokje, die kwam tegen Bill aan. En hij kijkt echt zo van "Wie deeed dat?!" En dan gaat hij ook nog met zijn hand het publiek in kijken en zoekend naar diegene. Beginnen die meisjes blij te zwaaien! O.o

    Ik gooi niks, zelfs geen knuffels, die kunnen ook vervelend aankomen.

    Ja inderdaad, het is gewoon zwaar lullig. Hun proberen je een goeie tijd te bezorgen en dan ga je dingen naar ze gooien. >.<


    blame the bully.