• Fotoooooooooo's !

    Ik ben nog helemaal onder de indruk van dat concert. ._.

    Woensdagavond was ik naar Charissa / TOMSDICK gegaan, zodat we de volgende ochtend samen naar Vorst Nationaal konden. Donderdag zijn we rond tien uur vertrokken en een beetje voor elf waren we daar. Er stond al heul veel vol. ._.

    Ze hadden de rijen in vakken verdeelt. Het eerste vak was net vol, daar mochten we niet meer in, dus stonden we in het tweede vak tegen het dranghek van het eerste vak. Vlak naast het ingangetje van het eerste vak. Ik vond de tijd wel snel vooruit gaan, maar Charissa niet, haha. :'D

    Maar jongeh, er stond een groepje Walen van rond de dertien - veertien jaar en die duwden zo hard. oO Echt niet normaal wat een hoeren. Ja, ik scheld en nee dat gaan de mods niet veranderen, want het waren echt de grootste hoeren die ik ooit ben tegengekomen. ._.

    Om vijf uur begon het natuurlijk heel hard te regenen. ==' Gelukkig lieten ze ons speciaal een kwartier vroeger in de zaal. Ticketje laten zien, zak controleren en rennen maar. De staanplaatsen waren ook in twee stukken verdeeld. Vonden wij die ingang van het eerste vak niet, waardoor we er uiteindelijk niet meer in mochten. ._. Toen zijn we maar tegen het hek van het tweede vak gaan staan, waar je eigenlijk een veel beter zicht had dan in het eerste vak achteraan.

    Toen kwam Evelien en Julie eraan lopen, vrienden van Charissa. Zij hadden een M&G, net zoals Joyce en Tiny, maar die hebben we niet meer gezien. Evelien had dus Charissa's boekje laten handtekenen en de spandoek die ze samen voor Werchter Boutique hadden gemaakt. Echt lief. :'D

    Na een tijdje begonnen ze met een DJ-set, haha. Was wel vet, dikke sfeer enzo. Dat was dan in de plaats van een echt voorprogramma.

    Dan het concert zelf, ik was helemaal onder de indruk. Meer heb ik niet te zeggen, echt vet. Toen Bill op een bepaald moment de catwalk opkwam, hielden Charissa en ik die gehandtekende spandoek op, zodat hij het zou zien. Hij herkende dat ding, aangezien hij die bij de M&G al gezien had, las hem, lachte naar Charissa en liep weer naar het grote podium. Tom deed ook een keertje moeite om te komen lezen, maar dat ging niet met z'n gitaar.

    Hun helemaal blij haha. :'D

    Verder heb ik er niet veel aan toe te voegen, want ik moet nu toch echt naar school. ._.


    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 20:50 ]

    Alysse schreef:
    (...)
    Skitt wou ik ook zien : | Man, ik was op de héénweg aan het flippen; Ik moest van mijn mama dus nog naar school. Ben ik na school meteen naar Vorst vertrokken. Like stonden we daar vet lang in file. Waren we er om stipt 8 uur joh ;o Dacht ik dat we niets gingen kunnen zien. Ging ik een beetje tussen iedereen tussenwringen. Stond ik bij Eva die er al om 3 uur was.. :'D Ghéhe.

    Hahaha, gelukkig waren jullie nog op tijd. :'DD

    Gabbana schreef:
    (...)
    Hahaha, gelukkig waren jullie nog op tijd. :'DD

    Ja idd. Ik had mij ouders gekilled als ik een seconde gemist zou hebben. Door hen was ik zo laat omdat ik niet gewoon 's ochtends mocht vertrekken. Pfah. (A)


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Ja idd. Ik had mij ouders gekilled als ik een seconde gemist zou hebben. Door hen was ik zo laat omdat ik niet gewoon 's ochtends mocht vertrekken. Pfah. (A)

    Hahah idd, maar echt kut dat ik nu niet naar Oberhausen mag. (cat)

    Met mijn briefje voor afwezigheid op school, mag ik drie dagen wegblijven. Met andere woorden: ik had Ahoy én Brussel kunnen doen, of Brussel én Oberhausen.

    Buh. =='

    Ghaha, zalig.
    Ik heb voor het eerst van mijn leven met Charissa gebeld (nerd)
    Maar ze waren best goed, véél beter dan ik had verwacht^^


    The soul needs autumn.

    NJ schreef:
    Ghaha, zalig.
    Ik heb voor het eerst van mijn leven met Charissa gebeld (nerd)
    Maar ze waren best goed, véél beter dan ik had verwacht^^

    Ik wist niet wat ik van de show moest verwachten, maar vond het ook heel erg vet. :'DD

    Gabbana schreef:
    (...)
    Hahah idd, maar echt kut dat ik nu niet naar Oberhausen mag. (cat)

    Met mijn briefje voor afwezigheid op school, mag ik drie dagen wegblijven. Met andere woorden: ik had Ahoy én Brussel kunnen doen, of Brussel én Oberhausen.

    Buh. =='

    Ik mag enkel België. : | Like, tijdens schooldagen toch. In weekend en vakantie mag ik wel ergens anders. Zijn er eigenlijk nog kaarten voor Oberhausen?


    Some people make the world special just by being in it

    Wat stoer dat het zo vet was. Ik wist het wel (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Alysse schreef:
    (...)
    Ik mag enkel België. : | Like, tijdens schooldagen toch. In weekend en vakantie mag ik wel ergens anders. Zijn er eigenlijk nog kaarten voor Oberhausen?

    Geen idee, maar het begint straks al, de deuren gaan zo open. :'DD

    Gabbana schreef:
    (...)
    Ik wist niet wat ik van de show moest verwachten, maar vond het ook heel erg vet. :'DD

    Ik wist ook niet echt wat ik moest verwachten, maar ik vond de nieuwe cd totaal niet goed maar nu ik hem meer luister begin ik hem wel beter te vinden^^ Alleen vond ik Bill zijn kleren totaal niet en Tom zijn bodywarmer .


    The soul needs autumn.

    Bill heeft ook naar mijn spandoek gekeken, hij keek zo schattig, en dan keek ie zo lief naar me.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Gabbana schreef:
    (...)
    Geen idee, maar het begint straks al, de deuren gaan zo open. :'DD

    Ja ik weet. Niet dat ik vanplan was om er héén te gaan ;d


    Some people make the world special just by being in it

    NJ schreef:
    (...)
    Ik wist ook niet echt wat ik moest verwachten, maar ik vond de nieuwe cd totaal niet goed maar nu ik hem meer luister begin ik hem wel beter te vinden^^ Alleen vond ik Bill zijn kleren totaal niet en Tom zijn bodywarmer .

    Ik vond het allemaal wel leuk, haha. :'D

    Ik ben ook geweest en het was kweetnie oe leuk vandaag hadk een beetje keelpijn

    Compass schreef:
    IK WERD GODVERDOMME WEER MISSELIJK!! Door de benauwdheid, en nu heb ik vele stukken gemist enzo!! ='(
    Maar in de 'rij' kwamen er zo ongeveer 4 dikke wijven voordringen waardoor we geen plaats meer hadden en ons zelfs nog moeilijk konden draaien. En het was aan het regenen en mijn nicht had genoeg met een koekje, dus om dat wijf te gaan pesten heb ik dat koekje in haar jas op haar rug gestoken zodat iedereen een half opgevreten koekje op haar rug kon zien hangen!! :'D
    Eigen schuld, moest ze maar niet voordringen, wij stonden er al langer dat dan kutwijf! ^^

    Ja, ze had het verdient, en me die paraplu x'D ma stom da het regende >< enja, het was leuk ^^ ik stond bij Fiction, en heb nog Q'ers gezien x'D bij mij stonden er ook franse, en die kreste recht in mn oor, maja, kan geen frans dusja, mss ware da dezelfde x'D

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 18:58 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)