• klik


    I need you like a heart needs a beat

    ik versta er vrij weinig van. ik weet alleen dat Bill niet meer over straat durft ofzo en ik vind net zoals Captivity dat we iets voor Bill moeten doen (krul)

    zullen we zijn bodyguards zijn? :]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 18:25 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Dat is gewoon belachelijk erg,eigenlijk.
    ja is ook heel erg. maar dat is lang niet het ergste. Er zijn wel ergere dingen gebeurd.

    en @ de rest die iets voor Bill wil doen. Doe maar gewoon normaal. Dat is de hele reden van zijn angst, dat mensen niet gewoon normaal doen
    .


    Wie du mir, so ich dir.

    NINAxTOM schreef:
    ik versta er vrij weinig van. ik weet alleen dat Bill niet meer over straat durft ofzo en ik vind net zoals Captivity dat we iets voor Bill moeten doen (krul)

    zullen we zijn bodyguards zijn? :]


    wahha ja xD

    Wooh, heftig ;o


    All this dampness is damp.

    Damn..


    Some people make the world special just by being in it

    Ahw, poor them =(

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 21:26 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    ja is ook heel erg. maar dat is lang niet het ergste. Er zijn wel ergere dingen gebeurd.

    en @ de rest die iets voor Bill wil doen. Doe maar gewoon normaal. Dat is de hele reden van zijn angst, dat mensen niet gewoon normaal doen
    .

    Zoals?
    + ja, ik denk dat normaal doen nog de beste optie is eigenlijk (: niet zo 'gefreakt' of zo (:

    Dus Bill heeft schrik om vermoord te worden? (of versta ik het fout? :x)

    En als ik het juist versta: ja dat kan ik geloven. Ik moest gisteren in Vorst alleen het ticket laten zien en voila.
    Als ik een geweer mee had, had ik hem zonder hinder kunnen afschieten...


    Let the Night embrace you

    Ik zou het ook in m'n broek doen. Echte die-hard fans die enorm gestoord zijn, zoals hij zelf zegt, maar ook haters die hem zo willen afknallen. Gadver, ik zou ook echt angst hebben ;o.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Bwee, zo sick, hoe die fans ook aan zn armen trekken. D;


    blame the bully.

    Jeetje, wat vreselijk klote voor ze.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Soms haat ik de fans echt hé! Altijd zo overdrijven, aaaargh! Arme Bill, arme Tokio Hotel <3


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    dat is echt erg! dat is toch niet normaal meer dat ze, min of meer, bang moeten zijn voor fans...
    nouja "fans"


    She said: I gotta find out for myself

    Hoe lief zegt Bill wel ni Party! ^^
    en ik versta er ook niets van x'D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Omg, wat zielig.. ö


    ok