• Hoi,
    Dit wordt een heel zeikverhaal, maar ik moet het gewoon even kwijt. Ik weet het allemaal niet meer. Ik hou van m'n vriendje, maar de laatste tijd merk ik enkel negatieve dingen op, eerst negeerde hij me de hele tijd half omdat hij aan het pokeren was -op computerspelletje- en nu deed hij dat niet meer omdat ik daar irritant van werd, -ik geef toe, ik heb aandacht nodig- en nu zit hij de hele tijd met vreemden te praten op omegle.com of hoe je dat ook schrijft, en, weet je, ik vertrouw hem in zekere zin wel, maar hij heeft me al wel eens iets gelapt, en nu heb ik soms het idee van, wat als hij over internet nu een relatie heeft met iemand? Dat is zó ongemerkt, en ik ben gewoon bang, soms behandelt hij me net alsof ik enkel iets ben wat hij even nodig heeft als hij zich verveelt, en als hij bij mij thuis is, behandelt hij me soms als een dienstmeid, 'ga dit eens halen' 'ga dat eens halen' en ik kan daar niet tegen, en dus zeg ik er iets op terug en dan negeert hij me zeker 10 minuten, en dan voel ik me ook weer zo slecht omdat hij kwaad op me is, we hebben de laatste tijd steeds maar opnieuw discussies en ik ga er écht nog een keer aan kapot, hij heeft me al een paar keer serieus gekwetst, en dan verwacht hij van me dat ik dat zomaar vergeet.. maar dat kan ik nu eenmaal niet. Ik weet gewoon niet meer wat ik nu allemaal moet doen, ik wil hem niet kwijt, maar ik wil ook niet dat het zo blijft doorgaan, want dat is ook niet leuk. Ik hou écht van hem, zoals 'k nog nooit van iemand gehouden heb, maar soms twijfel ik toch of hij vaak aan me denkt, of dat ik zelfs maar bij zijn leven hoor, ik bedoel, in de weekends ben ik zijn aandachtspunt, omdat hij dan bij mij is, maar in de week? Nou, dan hoor ik oftewel amper van hem, en dan doet hij soms zo kortaf..

    Ik weet echt niet meer wat te doen, en ik hoopte dat jullie raad zouden hebben..


    -sorry voor het lange verhaal :$ -

    Uitmaken.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    break up how hard it kan sound/be


    Change, the only good thing in this world.

    Misschien heeft hij het doordeweeks gewoon druk met school of andere vrienden. De enige manier om daar achter te komen is om met hem te praten. Vraag waarom hij zo vreemd doet, en dat je dat niet leuk vind. Reageerd hij raar en boos? Dan weet je dat hij misschien toch niet de ware voor je is, hoe hard het ook klinkt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gewoon met hem gaan praten, niet uitmaken ofzo.
    Gewoon aan een tafel gaan zitten, en je hart luchten.
    Hij zal het heus we begrijpen. (flower)


    Smiling but close to tears.

    Mentai schreef:
    Uitmaken.


    Ik denk niet dat ik dat kan, ik kan gwn niet zonder hem , hoe moeilijk hij me het ook soms maakt..

    Praat eerst met hem voordat je het zou uitmaken. Als hij begripvol reageert en je niet meteen raar/irritant gaat lopen aankijken of zo dan zou ik het gewoon met hem houden. Maar met praten bedoel ik niet als jij iets zegt en hij zegt dat het niet zo is dat jij dan moet zeggen 'oké, misschien heb je wel gelijk' NEE! Je moet zeggen wat er op je lever ligt en als hij daar begrip voor heeft zie ik geen reden om het uit te maken. Als hij helemaal niet begripvol antwoord zou ik overwegen om het uit te maken, het is tenslotte je vriendje en die moet normaal begrip hebben voor wat jij denkt ~ en omgekeerd ook natuurlijk.

    Conspiracy schreef:
    Praat eerst met hem voordat je het zou uitmaken. Als hij begripvol reageert en je niet meteen raar/irritant gaat lopen aankijken of zo dan zou ik het gewoon met hem houden. Maar met praten bedoel ik niet als jij iets zegt en hij zegt dat het niet zo is dat jij dan moet zeggen 'oké, misschien heb je wel gelijk' NEE! Je moet zeggen wat er op je lever ligt en als hij daar begrip voor heeft zie ik geen reden om het uit te maken. Als hij helemaal niet begripvol antwoord zou ik overwegen om het uit te maken, het is tenslotte je vriendje en die moet normaal begrip hebben voor wat jij denkt ~ en omgekeerd ook natuurlijk.


    Ik heb het meeste van wat ik allemaal geschreven heb, hem al eens gezegd, en dan begrijpt hij me, en dan houdt hij er rekening meer, voor een paar weken, en dan begint het terug opnieuw..

    250809x schreef:
    (...)

    Ik heb het meeste van wat ik allemaal geschreven heb, hem al eens gezegd, en dan begrijpt hij me, en dan houdt hij er rekening meer, voor een paar weken, en dan begint het terug opnieuw..

    Herinner hem er dan aan. Zeg dat hij meer begrip moet tonen voor je gevoelens. Maar misschien moet jij ook proberen wat te veranderen, want ik las dat je nog al graag veel aandacht hebt? En ik denk ook dat je meer vertrouwen moet hebben in je vriend. Je zegt zelf dat hij zegt dat hij van je houdt, maar dan denk je wel dat hij je bedriegt? Misschien moet je even afstand houden, bv dat je elkaar alleen op bepaalde dagen ziet of zo? (:

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Herinner hem er dan aan. Zeg dat hij meer begrip moet tonen voor je gevoelens. Maar misschien moet jij ook proberen wat te veranderen, want ik las dat je nog al graag veel aandacht hebt? En ik denk ook dat je meer vertrouwen moet hebben in je vriend. Je zegt zelf dat hij zegt dat hij van je houdt, maar dan denk je wel dat hij je bedriegt? Misschien moet je even afstand houden, bv dat je elkaar alleen op bepaalde dagen ziet of zo? (:


    Nou, ik ben met dat aandachtgedoe al langer bezig, en ik probeer het tot het minimum te houden, maar als hij zélf al vindt als ik er met hem over praat dat hij me inderdaad weinig aandacht geeft, dan vind ik dat ik nog redelijk normaal doe, maar, het is gewoon, in het begin dat we samen waren, heeft hij me al eens een soort van bedrogen, en sindsdien heb ik soms zo dat stomme idee, en ik weet eigenlijk best wel dat hij dat niet zou doen, maarja. En we zien elkaar maar op bepaalde dagen, want hij woont best ver weg, en ik heb veel tijd nodig voor school.

    250809x schreef:
    (...)

    Nou, ik ben met dat aandachtgedoe al langer bezig, en ik probeer het tot het minimum te houden, maar als hij zélf al vindt als ik er met hem over praat dat hij me inderdaad weinig aandacht geeft, dan vind ik dat ik nog redelijk normaal doe, maar, het is gewoon, in het begin dat we samen waren, heeft hij me al eens een soort van bedrogen, en sindsdien heb ik soms zo dat stomme idee, en ik weet eigenlijk best wel dat hij dat niet zou doen, maarja. En we zien elkaar maar op bepaalde dagen, want hij woont best ver weg, en ik heb veel tijd nodig voor school.

    Hmm. Hij heeft je al bedrogen en toch ben je nog met hem? Damn, wat liefde toch niet allemaal kan uitspoken bij mensen ;D Verder zou ik het eigenlijk niet weten, sorry. Maar succes verder (:

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Hmm. Hij heeft je al bedrogen en toch ben je nog met hem? Damn, wat liefde toch niet allemaal kan uitspoken bij mensen ;D Verder zou ik het eigenlijk niet weten, sorry. Maar succes verder (:


    Nou, hij heeft me niet echt bedrogen, want we waren nog niet 'samen' maar we waren beide verliefd op mekaar enzo, en toen ben ik erachter gekomen dat hij met een vriendin van me praatte, maar nou, niet bepaald, normaal praten, als je begrijpt wat ik bedoel..

    250809x schreef:
    (...)

    Nou, hij heeft me niet echt bedrogen, want we waren nog niet 'samen' maar we waren beide verliefd op mekaar enzo, en toen ben ik erachter gekomen dat hij met een vriendin van me praatte, maar nou, niet bepaald, normaal praten, als je begrijpt wat ik bedoel..

    Dan zie ik niet echt een reden om jaloers te zijn, eigenlijk (: Natuurlijk is een beetje jaloersheid niet erg, maar laat het niet te erg worden. anyway; verder kraam ik niets zinnigs meer uit ;D

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 19:33 ]