• .. 'n puppy!
    Een Engelse Stafford, genaamd Sayda.
    En ik heb al aardig veel dieren, dus 't is hier net 'n kleine dierentuin. ;D
    Foto's volgen (ooit) nog.

    Heeft jullie moeder/vader ook wel 'ns zoiets gedaan?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Me moeder en ik samen:P we zijn met me schhonzus mee naar asiel en wij zien een hondje heel lief en schattig maar wel kreupel. Ik mijn vader bellen dat er een lief schattig hondje is en mijn moeder komt even later aan de lijn en we nemen hem gewoon mee:P

    Goede daad zelfs ook nog! Anders had ie aan het eind van de week een spuitje gekregen :'(


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ja met een kitten <3 ik liep naar de voordeur toe en toen liep ik vorbij her keuken raam en daar stond katten voer op de aanrecht en toen kwam ik thuis en was er een poesje :D


    The Truth is always merciless

    wat leeeuk!

    nee man xD
    zou me vader voor geen goud doen xD
    en me moeder zie ik het ook nietzo snel doen xD

    maar als het zou gebeuren zou ik het niet erg vinden maar de kans is heeeeeellll maar dan ook heeeeeeeeeell klein ;P


    I live in myn own Cinderella story .

    UNCOMMON schreef:
    Wat lieeef :3
    en nee xd


    it's so empty living behind these castle walls

    Toen wij terugkwamen van vakantie, hadden mijn opa en oma gezorgd dat we twee konijntjes hadden.


    Think before you act.

    O zo vaak alleen dan met konijnen haha. Dan ziet ze er weer een in de dierenwinkel in zo'n zielig klein hokje en dan moet ze die meenemen. Wij hebben ook een dierentuin haha :9~. Gezellig toch ? ^^


    when words fail, music speaks.

    hihi cutee ;D
    wel leuk ^^.
    Mijn moeder doet zoiets niet.. maar wij hebben 2 honden -en ik een paard- en dat is wel genoeg vind ik. ^^


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb ook een engelse hij is bijna 5 jaar en super liefffff (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    mijn vader bracht eens van die hele dikke slangen.
    Ik zei: Hun eruit of ik. {hate snakes,spiders.}
    Maar veder hebben we nu ook 2 engelse staffords. 1 bullit {2,5 jaar} 2 vesper {1 jaar} en vesper is de mijne xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    DianeESCAPE schreef:
    Ja x'D
    Mn moeder kocht voor haar eigen b-day een Cavia x'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.