• Haihai,

    Ik vind dit gewoon raar maar dat komt ook omdat ik dat nog nooit heb gezien. Nou wij hebben een kat maar die komt bena nooit thuis en we hebben zo'n blikje eten in de koelkast staan en da begon te stinken omdat die al lang niet meer gebruikt werd, dus men ma buiten zetten en na een uurtje werd de kat aangedtrokken van de buren en ging die naar onze veranda ging die daar zo voor stan en dan steekt die kat haar pootje erin en dn haalt ze het eruit en begint dan aan haar pootje te lekken, stak ze weer haar pootje daarin en dan weer zo lekken XD Hij kon gewoon eten uit een blik XD

    Kunnen die katten van jullie dit ook?


    FireFlies Above My Head

    Wij hebben geen katten..
    Maar de kat van mijn tante had een grote vis uit de vijver gehaald en gedood. Kwam er vandaag een andere kat en begon van de vis te eten. En even later nam ie de vs mee :p

    haha, nee. Mijn katten vreten het gewoon op

    Mijn kat doet dat soms ook. ^^


    Let the Night embrace you

    Mijn kat eet zelfs rauw gehakt wat nog in een verpakking zit op :') Met plastic en al.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    haha als mijn kat vis is blijft hij miauwe tot hij krijgt.


    blond,blauw ogen, 1.68

    mijn kat is zo ooit is met een kerstkalkoen van precies 1 kilogram gaan lopen


    Change, the only good thing in this world.

    Mijn kat vind het drinken uit de bloempot lekkerder dan uit zijn eigen bakje xD

    Haha dat doet mijne ook wel eens en ook drinken uit bloempotten en al die vage dingen :')
    Net ging ze onder een stapel handdoeken liggen x'D


    dream, dare, fly!

    UNCOMMON schreef:
    haha, nee. Mijn katten vreten het gewoon op


    Happiness hit her like a train on a track