• Dat is een school bij mij in de stad.
    Je hebt twee ONC's: ONC Clauslaan en ONC Parkdreef.
    Pardreef is echt oké, daar zitten de mensen die HAVO of VWO doen enzo.
    Maar ONC Clauslaan heeft echt een slechte reputatie. Daar doen ze VMBO en zo.
    Nouja, iedergeval.
    Clauslaan heeft dus een slechte achtergrond, omdat er allemaal van die breezer sletjes op school zitten, junkies, gangsters etc. bladiebla.
    Dus vaak kan al wel zien wie er daar vandaan komt, haha.:Y)
    Wie heeft dit ook? Of zo'n school met een slechte reputatie?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij ons is niet echt een school met een slechte reputatie. Maar er is een school dat het OVC heet, en dat wordt dan de Opvang Voor Criminelen genoemd (die afkorting staat natuurlijk heel ergens anders voor x'D)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Bij ons is niet echt een school met een slechte reputatie. Maar er is een school dat het OVC heet, en dat wordt dan de Opvang Voor Criminelen genoemd (die afkorting staat natuurlijk heel ergens anders voor x'D)

    Haha, doet me denken aan hoe wij de GGD noemen; Gruwelijk Gevaarlijke Doodheidszorg.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn oude middelbare school heeft trouwens ook zo'n afkorting: HP, dat werd dan het Hoeren Paleis genoemd hihi


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik!! bij ons op school mag je niks lijkt net een gevangenis je mag niet eens roken en naar buiten :[


    en mijn school word ook wel KG genoemd: K*t gevangenis

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 16:59 ]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Wij hebben Nieuwe Sloot, Diamantstraat en Sacharov. Op Diamant zitten de VMBO-ers vanaf de 3e klas en ik geloof dat die locatie ook best een slechte reputatie hebben.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zo'n school is er bij ons ook.
    Niet mijn school gelukkig.
    maar m'n vriendin zit daarop en daar zitten ook allemaal van die breezer-sletjes en van die mensen die gewoon in de school roken en blabla.
    Ben blij dat ik daar niet zit.

    Wij hebben zo een school genaamd KTA, niet mijn school, en die heeft ook zo iets Krapuul .. maar de rest weet ik niet meer haha ;D Al is die repuatie niet altijd terecht al geloof ik dat er daar wel veel skanks zitten. (nerd)

    is dat toevallig in zoetermeer? :P haha


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    xPoezeBekkie schreef:
    is dat toevallig in zoetermeer? :P haha

    Haha, ja. xd


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dealer schreef:
    (...)
    Haha, ja. xd


    Haha, Clauslaan is best wel uh... appart zeg maar :x ik heb op het stedelijk college gezeten dus verder weet ik er niks over maar hoor allemaal vage dingen :P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    xPoezeBekkie schreef:
    (...)

    Haha, Clauslaan is best wel uh... appart zeg maar :x ik heb op het stedelijk college gezeten dus verder weet ik er niks over maar hoor allemaal vage dingen :P

    Ja, het Stedelijk is echt leuk, mijn zus zit daar. Ook al heet het nu Picasso Lyceum. Maar ik zit op het Alfrink.
    Het is alleen echt dom dat ze denken dat daar allemaal kakkers en nerds op zitten. Helleu, ik ben geen nerd hoor.
    En velen uit mijn klas ook niet.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dealer schreef:
    (...)
    Ja, het Stedelijk is echt leuk, mijn zus zit daar. Ook al heet het nu Picasso Lyceum. Maar ik zit op het Alfrink.
    Het is alleen echt dom dat ze denken dat daar allemaal kakkers en nerds op zitten. Helleu, ik ben geen nerd hoor.
    En velen uit mijn klas ook niet.:Y)


    oke dan ja tis egt een leuke school.. ik zit nu ernaast op het idcollege haha :P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Mijn school, een echte kakschool, heeft altijd ruzie met een andere school die een nog veel ergere kakschool is.
    Dus eens in de zoveel tijd komen mensen van die school naar ons schoolplein om te vechten, wordt de politie gebeld en blijft het bij een beetje dreigend kijken x')


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    Mijn school, een echte kakschool, heeft altijd ruzie met een andere school die een nog veel ergere kakschool is.
    Dus eens in de zoveel tijd komen mensen van die school naar ons schoolplein om te vechten, wordt de politie gebeld en blijft het bij een beetje dreigend kijken x')

    Hahahaha!
    Dat wil ik ook. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, het Scholingsboulevard. Like, daar zitten alle VMBO-ers vanaf het 3e jaar, maar daar trappen ze vaak rotzooi enzo.. En zitten allemaal van die rifaapjes enzo op >.<


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42