• DAMN.
    Ik heel goed bezig, al mijn Engels woordjes ingevoerd op wrts. Wil ik het opslaan. BOEM.
    'Meldt je aan'
    WEG. Alles gewoon wég o.o
    Stelletje randdebielen. Stik nu maar. Ik ga het écht geen 2e keer invoeren D:
    Nu ben ik booos.
    Damn.
    Bij wie wilt het leerwerk / huiswerk ook niet lukken?

    Dat is kut.
    Ik heb geen huiswerk of iets te leren tegen morgen. (:


    I need you like a heart needs a beat

    Fiction schreef:
    Dat is kut.
    Ik heb geen huiswerk of iets te leren tegen morgen. (:

    Awh, gelukszak!

    Misschien als je op vorige klikt staat het er nog en kan je het gewoon in kopiëren.
    Ik zelf gebruik teach2000 dat is het zelfde als wrts maar het heeft geen internet nodig dus hoef jij je ook niet aan te melden.
    Ik zelf moet een presentatie maken die maar liefst 12 min moet duren :|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Oei, volgens mij heb ik dat ook wel eens gehad bij wrts.


    I recycle my thoughts.

    ik ben nog niet begonnen x'D

    Haha ik kon altijd al niet met wrts omgaan ;x van RT moest ik mijn hele fransboek erin zetten nou dacht het niet. En aan het eind van het jaar ging ze kijken of alles er in stond o.o


    when words fail, music speaks.

    wrts werkt voor mij sowieso al niet
    maar ik moet niets leren nee.....
    ik moet iets gaan koken voor school (yeah)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Immortal schreef:
    Misschien als je op vorige klikt staat het er nog en kan je het gewoon in kopiëren.
    Ik zelf gebruik teach2000 dat is het zelfde als wrts maar het heeft geen internet nodig dus hoef jij je ook niet aan te melden.
    Ik zelf moet een presentatie maken die maar liefst 12 min moet duren :|

    Dat had ik ook gedaan, maar het was gewoon wég ><

    Ow, succes dan <3

    Hosselaar schreef:
    Haha ik kon altijd al niet met wrts omgaan ;x van RT moest ik mijn hele fransboek erin zetten nou dacht het niet. En aan het eind van het jaar ging ze kijken of alles er in stond o.o

    Ik deed het vrijwillig x:
    Wtf, ze kunnen je toch niet dwingen om ermee te werken? D:

    Ik wil nog een week vakantie! Ik moet zóoo veel leren voor volgende week, maar daar heb ik helemaal geen zin in..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb nog vakantie:Y)
    Dat heb ik ook een keer gehad. Ik moest 100 onregelmatige woorden voor Engels leren in 3 verschillende werkwoordsvormen. En dan heb ik dat allemaal ingevoerg (en je kunt raden dat dat een tijdje duurt)... BOEM! alles weg:(


    To live would be an awfully big adventure

    Fiction schreef:
    Dat is kut.
    Ik heb geen huiswerk of iets te leren tegen morgen. (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Huiswerk vrij, yeah.

    Bij mij haha
    ik moet voor 3 so's leren maar Q houdt me ervan af :3


    We can only learn to love by loving.

    Mijn moeder zeurt nu al vanaf tien uur -dikke annie dat ik om TIEN UUR IN DE MORGEN mijn huiswerk ga maken- dat ik moet beginnen met mijn Nederlands. Maar daar heb ik zo geen zin in =.=


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.